قرار است که سرمربی جدید شباب الاهلی درباره بازیکنان قرضی این تیم تصمیم گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
سرمربی استقلال اعلام کرد که تکلیف نهایی دروازه این تیم برای فصل جدید به زودی مشخص می شود.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌ جدیدی از دارایی‌های بانک نیز در این سامانه افشا شد. بر اساس گزارش‌های درج شده در این سامانه، گزارش کارشناسی تعیین قیمت سهام شرکت ابنیه سفیر پارسیان کیش افشا شد.
بانک آینده از تعیین قیمت پایه سهام شرکت ارزش‌آفرینان آینده (مالک پروژه فرمانیه‌مال) خبر داد.
انزلی- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در لیگ آینده برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال سقف لحاظ شده تا حرکت به سمت جوانگرایی لیگ باشد.
با اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، هفته آینده جلسه‌ای مهم در حضور سرمربی تیم ملی برای تعیین برنامه فصل بعد برگزار می‌شود.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی را با شورای عالی کار برگزار کردیم، بنابراین تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
وی همچنین در مورد تهیه حداقل مزد کارگران گفت: تعیین حداقل دستمزد کارگران در مذاکره سه‌جانبه بین نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت تعیین می‌شود و امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری حداقل دستمزد کارگران مشخص و اعلام شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
در رقابت قرن میان ایالات متحده با چین عامل تعیین کننده قدرت نوآوری خواهد بود. سیستم مهاجرت منسوخ ایالات متحده مانع از ورود افراد با استعداد بسیار زیاد می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اوایل هفته آینده کمیسیون اجتماعی با وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران جلسه برگزار خواهد کرد تا شاخص‌ها و معیار‌های وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران که با احتساب تورم امسال و سال آینده و همچنین سبد معیشتی که وزارت کار و تعاون اجتماعی به دست آورده مورد بررسی قرار گیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف تسهیلات خارجی در سال آینده را ۳۰ میلیارد یورو تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده کشور منابع مالی برای خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری در بورس برای تولد فرزند تعیین کردند.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال آینده تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران را تعیین تکلیف می‌کنیم.
قیمت قبر در بهشت زهرا برای سال آینده تعیین شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰٢ از مصوبه این کمیسیون درباره تعیین نحوه هزینه‌کرد مواد اولیه قیر در سال آینده خبر داد.
دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یاد کرده و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه روی مسئله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید براساس تدبیر صورت بگیرد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
بسیاری از داوطلبان کنکور نظام قدیم نسبت به برگزاری نامناسب آزمون‌های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته‌اند تا اجازه برگزاری مجدد آزمون ترمیم معدل را صادر کنند.
نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: موضوع تعیین محلی برای تجمعات را که استاندار تهران مطرح کردند، هفته آینده در مجلس بررسی می‌کنیم.
کارلوس کی‌روش از اتریش به پرتغال می‌رود و با یک هفته تاخیر به ایران بازمی‌گردد.
لطیفی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، بیش از ۱۰۶۲ دستگاه خودروی موسوم به پرونده ثبت سفارش در اماکن بندری و گمرکات کشور، طی روزهای آینده برای مزایده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ