مهدی قایدی بعد از امضای قرارداد با استقلال، رسما به این تیم پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قایدی، بازیکن بوشهری باشگاه استقلال، به‌طور رسمی از این تیم جدا شد و به اتحاد کلبا پیوست.
استقلال برای قرارداد پنج ساله قایدی به شباب‌الاهلی یک و هشت میلیون دلار دریافت کرده بود، ولی برای انتقال قرضی یک ساله یک و دو میلیون دلار به حساب باشگاه اماراتی واریز کرد.
سرمربی استقلال می گوید که از روز اول، خواستار حفظ دو وینگر بوشهری بوده است.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
باشگاه شباب الاهلی قرارداد فدریکو کارتابیا، وینگر خود را تمدید کرد.
سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد و با بیان اینکه ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید تا پنجشنبه سرمربی تیم را معرفی کنیم.
باشگاه استقلال مایل به تمدید قرارداد قرضی مهدی قایدی است، در حالی که ستاره آبی‌پوشان برای ماندن شروطی دارد.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال پیش از بازی با صنعت نفت از سفر هفته جاری به دبی خبر داد.
برخلاف ادعای مهدی قایدی، پس از شکایت دردسرساز آندره‌آ استراماچونی از استقلال، باشگاه شباب الاهلی هم به‌دلیل عدم پرداخت مبلغ قرارداد قرضی ستاره آبی‌ها از این باشگاه شکایت کرده است.
یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نساجی، قضاوت امیر عرب براقی را تحت تاثیر قرار داد.
فشار افکار عمومی در هفته های اخیر برای تمدید قرارداد مهدی قایدی باشگاه را به تکاپو واداشت.
آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال از هزینه های باورنکردنی قرارداد مهدی قائدی ستاره این باشگاه دفاع کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به مطرح شدن نام رضا عنایتی و ساکت الهامی برای سرمربیگری به جای ریکاردو ساپینتو در این تیم واکنش نشان داد.
مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال از قرارداد عجیب بازیکن این تیم ابراز تعجب کرد و گفت: باید برویم مذاکره کنیم تا برای پرداخت بدهی به الشباب الاهلی فرصت بگیریم.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال تهران برای بازگشت به این تیم هزینه سنگینی را ایجاد کرده است.
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
این بازیکن بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا یک سال به صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد.
صبح دوشنبه برای هواداران استقلال با سرخوشی شروع شد؛ جایی که بازگشت سیاوش یزدانی به تیم شان رسمی شد و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.
مهدی قایدی که با قراردادی یک ساله به استقلال پیوست، وارد تهران شد تا رسما کارش را با این تیم آغاز کند.
مهدی قایدی وینگر بوشهری و جدید استقلال بامداد یکشنبه برای امضای قرارداد با آبی‌ها وارد تهران شد.
جزئیات بسته سیاستی مصوب در جلسه شورای‌عالی سران قوا اعلام شد که بر همین اساس، افزایش سقف تمدید قراردادهای اجاره‌بها در سال ۱۴۰۱ در شهر تهران و سایر کلانشهرها ۲۵ درصد و در سایر شهرها حداکثر ۲۰ درصد است.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ