سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد و با بیان اینکه ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید تا پنجشنبه سرمربی تیم را معرفی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال حاضر نشد گزینه معرفی شده از سوی باشگاه را تایید کند.
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی معرفی شد.
سرمربی جدید استقلال هنوز نام کمک‌های خود را اعلام نکرده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از تلاش این باشگاه برای معرفی هر چه زودتر سرمربی جدید خبر داد.
جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد تا رسما جایگزین ریکاردو ساپینتو شود.
سرمربی جدید استقلال لیست دستیاران خود را به باشگاه اعلام کرد.
پس از رفع شدن مشکلات جواد نکونام، او به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد.
بعد از چند هفته بلاتکلیفی نیمکت تیم فوتبال استقلال، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شد.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
با توجه به تفکر «ایرانیزه‌کردن» نیمکت تیم‌های مطرح ایرانی، قرار است هدایت این تیم بعد از یک فصل، دوباره به یک مربی ایرانی سپرده شود. آن‌طور هم که این باشگاه خبر داده، قرار است سرمربی استقلال «امروز» بعدازظهر معرفی شود. در این بین چند مربی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی شده‌اند که به نظر می‌رسد بخت یک به‌علاوه یک مربی دیگر بیش از بقیه باشد؛ جواد نکونام و محمد ربیعی.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که فردا شب سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است، اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می‌کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می کنیم.
با وجود سفر قریب‌الوقوع سرمربی اسپانیایی، احتمالاً سرمربی بعدی استقلال یک چهره داخلی خواهد بود.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
انتخاب سرمربی برای استقلال به یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده است؛ به نظر شما چه کسی باید این سمت را برعهده بگیرد؟
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
پس از انتخاب حسینی‌نسب به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، در آستانه دیدار خارج از خانه برابر ون‌پارس دستیاران این مربی معرفی شدند.
مدیرعامل استقلال ملاثانی در مورد جدایی ابراهیم اشکش و آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
قتل هولناک مرد جوان در شمال تهران
معرفی سرمربی استقلال تا آخرهفته؛ چند گزینه نامرئی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ