سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: نتیجه دیدار با ایران برایمان خیلی مهم است و بازی بسیار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت.
کاپیتان تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تا پایان این مسابقه مبارزه کردیم تا در لیگ ملت‌های والیبال برای فصل بعد باقی بمانیم.
برای ماندنم در استقلال ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.
ستاره فصل اخیر استقلال تاکید کرد هیچ تلاشی برای ماندن او در این تیم انجام نشده است.
مدیرعامل نساجی مازندران درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
قائم مقام سابق سازمان میراث فرهنگی گفت: تحقیق در ارزشهای آثار پیشینیان مقدم بر هر اقدامی در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است ولی این امر در برنامه پیشنهادی هفتم مغفول ماند.
ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، گل آکروباتیکش به ساوتهمپتون را به عنوان گل مورد علاقه خود در این فصل معرفی کرد.
طرح هواداران استقلال روی سکوها، تکلیف نیمکت این تیم برای فصل بعد را مسجل کرد.
باشگاه استقلال مایل به تمدید قرارداد قرضی مهدی قایدی است، در حالی که ستاره آبی‌پوشان برای ماندن شروطی دارد.
بازیکن استقلال گفت با بینی شکسته به میدان رفته و گارد صورتی که داشته، مانع از دید او در جریان بازی می شده است.
در دو بازی اخیر استقلال در لیگ برتر که 5 امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز از دست داد، مهدی قایدی و محمد محبی موفق به گلزنی نشده اند.
باقی ماندن تیم مونتزا در سری آ برای سیلویو برلوسکونی، مالک جنجالی این تیم، 45 میلیون یورو هزینه در برداشت.
سرپرست باشگاه استقلال برای ماندن مهاجم آبی پوشان در این تیم راهی امارات خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال برای ماندن مهاجم آبی پوشان در این تیم راهی امارات خواهد شد.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را هدف تیمش در مقطع فعلی دانست.
دارنده یک مدال نقره و برنز تکواندو جهان با اشاره به خداحافظی‌اش از تکواندو گفت: در این شرایط ماندن بی‌احترام به خودم بود، چرا که کسانی سرکار هستند که اولویت‌شان تکواندو نیست.
بر خلاف شایعات، لئاندرو پاردس دو کارت زرد نگرفته و حضور او در زمین در بازی با هلند قانونی بوده است.
سرمربی تیم استقلال در جریان تمرین دیروز که در سالن بدنسازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، دقایقی کوتاه با مهدی قایدی صحبت کرد.
شایعه شده که قائدی که به هدفش از بازگشت به استقلال یعنی حضور در جام جهانی قطر نرسیده، حالا دیگر انگيزه ای برای ماندن در لیگ ایران ندارد و قصد دارد به تیم دیگری در امارات برود.
الاهلی امارات برای مهدی قائدی هیچ عایدی نداشت. یک فصل آنجا ماند و با کلی حاشیه به ایران برگشت. تفریحات و خوش‌گذرانی‌هایش در دبی شهره خاص و عام شده بود و حتی وصف آن تا نشریات اماراتی هم رفت. سرمربی دیگر به او اعتماد نداشت و کم‌کم باشوی پرامید فوتبال ایران ابتدا به نیمکت و سپس به سکو تبعید شد.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
سرمربی سابق استقلال می گوید او همیشه در تیم هایش از بازیکنان جوان استفاده کرده است، مانند مهدی قایدی، کواچیچ و برونو فرناندز.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ