همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با پایان مهلت نام نویسی ۴۲۵ نفر برای چهار کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این استان نام نویسی کردند.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مجموع کسانی که داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان هستند، به ۲۱۱ نفر رسید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۷۸۴ نفر پیش ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آمار نهایی ما تا این ساعت به ۱۴۷۰۰ نفر ثبت نام کننده رسیده است.
تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد انتخابات استان نحوه ثبت نام کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره انتخابات آینده، گفت: دشمن به دنبال یک انتخابات کم‌رمق، بی‌جان و حضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات از ۱۵ مرداد با دستور وزیر کشور آغاز می‌شود، گفت: پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۱۶ تا ۲۲ مرداد و از طریق پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از روز یکشنبه ۱۵ مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌بایست در هنگام ثبت نام حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال هجری شمسی داشته باشند و مدارک مورد نیاز را از مراجع مربوطه اخذ و برای بارگذاری اولیه در سامانه پیش ثبت نام، آماده کنند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:لازم است برای تأیید اسناد و مدارک داوطلبان با ۵ مرجع که دارای پنجره واحد هستند ارتباط بر خط داشته باشیم لذا این کار در حال انجام است.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها در مجلس تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت‌ و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد اما شاید برای بسیاری این سؤال پیش آمده باشد که چه چیزی در این بخشنامه بوده و کدام بندهای آن اصلاح شده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری هستیم گفت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفته است.
قم- رئیس ستاد انتخابات کشور بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان علیه کشور تاکید کرد.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در صورت تصویب انتخابات تناسبی، تلاش می کنیم انتخابات حوزه تهران را به صورت تناسبی برگزار کنیم.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات در کشور تاکید کرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور از کمیته فناوری اطلاعات این ستاد خواست تا نسبت به راه اندازی سامانه های فنی و تکالیف ابلاغی، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورد.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه برگزاری انتخابات به روش الکترونیک نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مردم است، گفت: انجام فرایند انتخابات به صورت الکترونیک در دست پیگیری است.
تهران- رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز روند اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه استان تهران خبر داد.
احمد وحیدی طی حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
وحیدی در حکم رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد، امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی، انتخاباتی باشکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
وزیر کشور در حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
جلیلی محبی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این برنامه تلویزیونی مدعی شد که سال ۹۸ جلسه ای در حوزه ریاست آقای رئیسی(رئیس سابق قوه قضائیه) برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می یابد!
دبیرکل کمیته ملی المپیک که ریاست ستاد برگزاری انتخابات این کمیته را بر عهده داشت در حالی از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است که مشخص نیست چه کسی باید جایگزین او برای پیگیری فعالیت‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ