رهبر انقلاب در خطبه‌های بعد از اقامه نماز عیدسعیدفطر گفتند: یک راهبرد بسیار مهم و اساسی همکاری مسئولان کشور در قوای سه‌گانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفت.
مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور سران نظام در حرم امام راحل برگزار شد.
مشاور فرمانده معظم کل قوا شکل‌گیری فضای رسانه‌ای نامتناسب کنونی را حاصل بی‌عرضگی رسانه‌هایی مثل صداوسیما دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران قادر نیست از خودش دفاع کند. ما در روایت‌سازی وحشتناک عقب هستیم و منفعالانه عمل می‌کنیم. ما به جا اینکه کمک کنیم، می‌نشینیم تا آقا اقدام کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حدود ۲۰ سال پیش فرمان مهمی را درخصوص مبارزه‌ همه‌جانبه و سازمان‌یافته با مفاسد مالی و اقتصادی، خطاب به سران قوا صادر کردند.
در روزهای گذشته بیانات رهبر انقلاب درباره ضرورت همدلی قوا به عنوان یکی از موضوعات راهبردی و مهم کشور مطرح شد. اهمیت همکاری قوای سه گانه و سازوکارهای ایجاد و تقویت این هماهنگی و هم افزایی چیست؟
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگرانی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی و دست چندم، جایگزین این اولویت نشود.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
رییس‌جمهور به رهبر انقلاب و ملت اطمینان داد که قوای سه‌گانه با همدلی و هم‌افزایی بر خدمت خالصانه به مردم تمرکز کنند.
رهبر انقلاب، همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کار‌ها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.
جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده معظم کل قوا، دیدار کردند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
از این پس شورای عالی سران قوا به عنوان رکن مراقب و نظارت کننده بر طرح مولدسازی دارایی‌های دولت عمل خواهد کرد که می‌تواند به شفافیت بیشتر این طرح کمک کند و دغدغه‌ها پیرامون این مسئله را مرتفع سازد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل و خنثی‌سازی فتنه‌های چند دهه اخیر از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل و خنثی‌سازی فتنه‌های چند دهه اخیر از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب است.
همایش فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت پیام فرماندهی معظم کل قوا توسط سرلشکر سلامی آغاز شد.
امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی فرمودند: مباحثه و مناظره در مورد مسائل اختلافی خوب است اما منازعه و دشمنی خوب نیست.
در حالی که رهبر انقلاب مراقبت از عملکرد هیئت ۷ نفره را امری حتمی و ضروری می‌دانند، چرا آقایان متولی امر برای هیئت مزبور مصونیت قضایی قائل شده اند؟ آیا این مصونیت بخشی، با تاکید رهبر انقلاب برای مراقبت لازم درباره عملکرد این هیئت هم خوانی دارد؟ آیا با توجه به تجربیات تلخ واگذاری‌های قبلی مانند هفت تپه، هپکو، مغان و... اعطای چنین اختیار بدون پاسخگویی به این هیئت کار درستی است؟
در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت، فرمودند: سلایق و نظرات مختلفی در کشور وجود دارد اما درباره اسلام، نظام و انقلاب بین مردم وحدت نظر است. بنابراین نگذاریم این وحدت از بین برود و به اختلافات قومی، مذهبی و تحریک احساسات یک گروه علیه گروه دیگر کمک نکنیم.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع)، به چهار تن از فرماندهان اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
رهبر انقلاب فرمودند: هدف دشمن مشغول کردن مسئولان با مسائل روزمره است. همه‌ وقت و تمرکزتان را بر روی کارهای اساسی و پیشرفت کشور بگذارید.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) با حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) برگزار شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تشکر از فعالیت فشرده اعضا و دبیرخانه مجمع در ارائه نظرات و مشارکت فعال قوای سه‌گانه و سایر ارکان نظام، تهیه و تصویب قانون برنامه هفتم بر پایه این سیاستها را گامی دیگر در تحقق اهداف نظام خواندند و بر نظارت فعال بر حسن اجرای سیاستها تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ