وزیر صمت گفت: تاکنون الزام عدم تردد خودروهای فرسوده نتیجه‌بخش نبوده است و باید تسهیلاتی به مالکان خودروهای فرسوده داده شود تا انگیزه لازم برای اسقاط ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد حاضر و سخنرانی کرد.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی توسط مسافرین و برخورد با قانون شکنان تاکید کرد.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبارات لازم تیم های کمتر از ۱۴ سال ایران از حضور در مسابقات مقدماتی جهانی باز ماندند که این مسئله سقوط تیم‌های ملی فوق به مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی را به همراه دارد.
سقوط به پیش‌مقدماتی جهانی به دلیل عدم تحقق وعده مسوولان در انتظار تنیس ایران است.
سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان از تاثیر منفی عدم پرداخت پاداش‌ها بر روحیه ملی‌پوشان این رشته در آستانه اعزام به مسابقات اسیا و اقیانوسیه سخن گفت.
بررسی‌های وزارت کشور نشان داد در برخی استان‌ها مشکل تأمین مسکن داریم و زمین‌های دولتی همچنان در اختیار طرح ملی مسکن قرار نگرفته است.
مربی تیم کاتا بیمه تعاون گفت: اعزام کاتا به بازی‌های آسیایی ریسک نیست بلکه یک فرصت برای جامعه کاتاست.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: ما اعتقاد داریم موضوع رعایت حجاب، یک موضوع شرعی و یک موضوع قانونی است و ساز و کار انجام آن قاعدتاً در نهاد‌های بالادستی تصویب شده و تصویب خواهد شد و باید از نهاد‌های بالادستی این مسئله سوال شود.
روزنامه دولت نوشت: به نظر می‌رسد با توجه به شکست مجدد فشار حداکثری بر ایران، مجدداً غربی‌ها اهرم‌های اقتصادی را برای الزام ایران به کار برند و موفقیت یا عدم موفقیت آن‌ها به میزان آمادگی اقتصادی کشور بستگی دارد.
عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
تیم ملی سابر کشورمان قرار است از 23 دی ماه در مسابقات جهانی تونس شرکت کند و به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی قرار نیست در این سفر حضور داشته باشد.
فدراسیون تنیس روی میز اعزام بانوان به رقابت‌های گزینشی قهرمانی جهان را منتفی کرد؛ بدین ترتیب ایران تنها در بخش مردان این مسابقات نماینده خواهد داشت.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
تداوم نقش‌آفرینی و عدم کناره‌گیری زیدآبادی و زیدآبادی‌ها یک الزام است. الزام از این حیث، که بودن و ماندن آن‌ها در صحنه، کورسو‌های امید به آینده را روشن نگه خواهد داشت. آن‌ها باور عمیقی به تغییر و گذار به وضعیت بهتر دارند، اما از مسیر مشروع، معقول و قانونی، نه خشونت و افراط‌گرایی. وجودشان نماد حضور نیرو‌های میانجی میان جامعه و سیاست است و حذف‌شان معادل از میان رفتن صدای عقلانیت میان مردم و نهاد‌های رسمی؛ بنابراین باید نهاد‌های رسمی و البته بخش‌های از جامعه با رفتار‌های رادیکال و نامعمول، یاد بگیرند با «زیدآ‌بادی‌ها» تعامل کنند، تا صدا و فضای گفتگو و تعامل در کشور زنده نگه داشته شود.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: از ابتدای سال تاکنون به خاطر مشکلات مالی و عدم صدور ویزا اعزام‌های زیادی را از دست دادیم.
مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: از ابتدای سال تاکنون به خاطر مشکلات مالی و عدم صدور ویزا اعزام‌های زیادی را از دست دادیم.
تنیس روی میز ایران که قرار بود با یک بازیکن و داور در مسابقات جوانان مجارستان حضور داشته باشد به دلیل عدم صدور ویزا از این اعزام بازماند.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم صدور ویزا برای تیراندازان جهت اعزام به مصر توضیحاتی داد.
زن در صورتی که بتواند اثبات نماید عدم تمکین وی به خاطر سوء رفتار و سوء معاشرت شوهرش است مانند ضرب و جرح، اعتیاد شدید، مصرف بیش از حد الکل، توهین، تهدید دادخواست تمکین شوهر رد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ