نمایندگان مجلس در موافقت با طرح استفساریه تعیین کردند که در آزمون وکالت، میانگین وزنی نمرات ترازشده مطابق شاخص‌های آماری در آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعمال می شود،ملاک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: درست است که لوکس بودن خودرو با قیمت تعیین می‌شود، اما اگر قیمت پایین‌تر بود هم قیمت پایین مبنای لوکس بودن خودرو قرار می‌گرفت.
معاون اول قوه قضائیه گفت: ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه قضایی باید اجرای عدالت و حل مشکلات مردم باشد.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری هستیم گفت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفته است.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
وزیر امور خارجه نوشت: ملاک بود و نبود آب، بازدید فنی و عینی است و نه صدور بیانیه سیاسی.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، قانون کار را ملاک برای تعیین دستمزد کارگران دانست و گفت: از شورای عالی کار انتظار می‌رود بر اساس ماده ۴۱ قانون کار نسبت به تعیین دستمزد کارگران اقدام کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما مسئولیت‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می‌دهیم.
ملا هیبت الله علیرغم تمایل جناح‌های سیاسی این مجموعه برای عادی سازی مناسبات با کشور‌های خارجی و در واقع قرار گرفتن در چارچوب نظم پذیرفته شده بین المللی، با اولویت دهی به مبانی ایدئولوژیک مد نظر خود و حلقه اطرافش، بر ادامه راهی متفاوت تاکید داشته و این معنا را در مواضع و اظهارات وی به خوبی می‌توان دریافت.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
رئیس پلیس راهور: دوره آزمایشی گواهینامه آسان، در مناطقی از تهران درحال اجراست. در این دوره امتحان آیین‌نامه حذف شده و هزینه‌ها را ۶۰ درصد کاهش دادیم. می‌خواهیم فردی که صبح می‌آید درصورت قبولی، تا غروب گواهینامه‌اش صادر شود. شرط شرکت در این آزمون این است که فرد مالک موتورسیکلتِ دارای پلاک باشد.
تراکتور دوران مالکیت زنوزی وارد سومین مرحله خود شده است؛ ترکیبی موفق از دو مرحله قبلی.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمامی کشتی‌گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از طریق چرخه انتخابی معرفی خواهند شد.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: «طرح دوفوریتی استفساریه مواد (۳)، (۴) و (۵) قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در جلسه امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۱) شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه شبانه به این نتیجه رسیده‌اند که کامرانی فر دلیلی برای لغو انتخابات نداشته است.
رئیس قوه قضاییه گفت: قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» است اما بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمان تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را می‌دانند تراز می‌دانند.
جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، در آستانه اولین بازی خانگی فصل این تیم در مقابل تاتنهام از مالک قبلی باشگاه، رومن آبراموویچ، ستایش کرد و او را بهترین مالک دنیا خواند.
اولاد گفت:اصولا کار واسطه‌گری بازار مسکن در ایران نسبت به نقاط دیگر جهان متفاوت است، اگر شما برای خرید و یا فروش ملک خود تنها به یک مشاور املاک مراجعه کنید آن زمان، او مطمئن است که در نهایت کار دلالی آن مسکن را خودش انجام می‌دهد و دیگر کار دیگری قبول نمی‌کند، اما در حال حاضر با توجه به اینکه یک ملک به چندین بنگاه سپرده می‌شود، افراد زیادی در آن دخیل هستند، بنابراین ممکن است یک مشاور برای آن وقت بگذارد، اما نتیجه نگیرد، بنابراین سرشکن هزینه‌هایی که یک بنگاه با آن سروکار دارد، در یک معامله نمود پیدا می کند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌فروشی خبر داد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمده بانون و دختران ما مقید به حفظ حجاب و عفاف هستند، گفت: ملاک عمل در اجرای قانون عفاف و حجاب مر قانون است و اقدام سلیقه‌ای یا خارج از چارچوب‌های قانونی نباید در این زمینه انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ