مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمامی کشتی‌گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از طریق چرخه انتخابی معرفی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد برای مشخص شدن کشتی گیران سه وزن امیدها و یک وزن در بازی های آسیایی هانگژو انتخابی برگزار می کند.
رشت- مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در فاصله کمتر از یک روز پس از واگذاری باشگاه به وی، «فرشاد پیوس» را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.
رقابت انتخابی درون اردویی وزن 72 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی روز 17 مردادماه برگزار می شود.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران در روز اول آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، سه نماینده روی تشک خواهد داشت.
مالک چلسی که باشگاه استراسبورگ فرانسه را هم خریده است، قصد دارد پاتریک ویرا را به عنوان مربی این تیم انتخاب کند.
انگولو کانته، بازیکن تیم الاتحاد عربستان به عنوان مالک جدید باشگاه بلژیکی اکسلسیور ویرتون انتخاب شده است.
رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان 21 خرداد به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از مسند نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هیبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
بر اساس گزارش های جدید پروژه فروش باشگاه منچستریونایتد با انتخاب سر جیم رتکلیف از سوی گلیزرها در آستانه بسته شدن قرار دارد.
روز نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته از صبح امروز در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، در مذاکراتی که با مالکان چلسی داشته آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و به این ترتیب احتمال انتخاب او به عنوان جانشین گراهام پاتر بیشتر شده است.
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
باشگاه ملوان با تغییراتی در هیات مدیره کار را در ادامه فصل دنبال خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به فهرست جدید این تیم، در مورد ترکیب ۱۶ نفره، ملاک انتخاب آنها و به ویژه دعوت از بازیکنی که پیش از این خداحافظی کرده بود، توضیح داد.
حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟
تیم های دو نفره ایران در برای تعیین جایگاه در مسابقات کسب سهمیه قهرمانی جهان به پیروزی رسیدند.
محمدرضا مهدوی از شرایط نساجی در فصل جاری و شرایط چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت.
ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم آغاز شد.
تیم‌های ایران و چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی بسکتبال فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند.
پادشاه عربستان ضمن تمجید از روابط برادرانه کشورش با عراق اعلام کرد: ما برای تقویت و تحکیم این مناسبات در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم و برای عراق و مردم این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی داریم.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق پیام تبریکی از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان دریافت کرد.
سرمربی تیم مس رفسنجان می گوید تیمش از اشتباهات داوری ضرر کرده و نتوانسته مقابل نساجی به برد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ