سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه شبانه به این نتیجه رسیده‌اند که کامرانی فر دلیلی برای لغو انتخابات نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زنوزی» مالک باشگاه تراکتور: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای فصل اول داد که منجر به عقد قرارداد شد.
حسن خمینی گفت: امام جان جمهوری اسلامی است که این جمهوری اسلامی اول «جمهوری» است تعبیری که خود حضرت امام داشتند این است که فرمودند «مردم ایران که جان من فدای یکایک آن‌ها باد». یعنی مالک این کشور مردم هستند و اگر هم کسی چیزی از خودش بروز می‌دهد متعلق به مردم است و نتیجه این روند باید به زندگی بهتر یکایک مردم روستایی و شهر و زن و مرد بیانجامد.
در این جلسه که ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی نیز حضور داشت، ضمن بحث در خصوص مسائل مهم دیگر، در رابطه با موضوع حقابه جمهوری اسلامی ایران نیز بحث مفصل انجام شد و تمام جنبه‌های آن به تفصیل و دقت مورد ارزیابی قرار گرفت
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
با وجود اخبار رسانه‌های انگلیسی درباره پیشتاز بودن سِر جیم راتکلیف در رقابت برای خرید منچستریونایتد، قطر اطمینان دارد که در نهایت موفق به خرید این باشگاه خواهد شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
راب مک‌الهنی، یکی از مالکان رکسهام که از ستاره‌های هالیوود است، می‌گوید قصد دارد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را ترک کرده و به این تیم ملحق شود.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
امیرعبداللهیان از قصد ایران برای دعوت از ملک سلمان برای سفر به تهران خبر داد و گفت: پادشاه سعودی برای رئیس جمهور ایران دعوتنامه‌ای جهت سفر به ریاض فرستاده است، ما نیز دعوتنامه مشابهی را برای وی ارسال خواهیم کرد.
وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.
مالک باشگاه ناپولی حالا سرمست از صعود تاریخی به جزو هشت تیم برتر اروپا، به فعالیت در فضای مجازی می‌پردازد.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ برای بازار سرمایه زمان خیلی خوبی خواهد بود، گفت: نباید صرفا بالارفتن نرخ ارز ملاک تصمیم‌گیری‌ ما برای خرید یا جابه‌جا کردن سهام در بازار سرمایه باشد چون تصمیم‌گیری در بازار سهام مبتنی بر اثر نرخ ارز بر خوراک شرکت‌ها و فروش آنها خواهد بود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما مسئولیت‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می‌دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به صحبت های مالک و سرمربی خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
حاج علی اکبری گفت: در جریان واقعه‌ای که در زاهدان رخ داده عده‌ای کشته شده‌اند که آمار‌های مختلفی از آن مطرح است، اما ملاک ما آمار مراجع رسمی است و کسانی که در این حوادث بی‌گناه کشته شده‌اند از نظر رهبر معظم انقلاب شهید هستند که این موضوع هم مراجع مشخصی دارد که معین کند چه کسی در آن میدان بی‌گناه کشته شده و کسی گناهکار بوده است.
اگر عقلای نظام به میدان نیایند و باورِ «معترضان دشمن هستند و باید با آن‌ها با شدید‌ترین شکل ممکن برخورد شود» ملاک عمل قرار گیرد، آنگاه چرخه خشونت که امروز به ویژه در کرج شاهدش بودیم، گسترده‌تر و غیر قابل مهارتر می‌شود
پادشاه عربستان ضمن تمجید از روابط برادرانه کشورش با عراق اعلام کرد: ما برای تقویت و تحکیم این مناسبات در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم و برای عراق و مردم این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی داریم.
هافبک استقلال گفت: داور جریان بازی را عوض کرد و دو امتیاز حساس را از ما گرفت.
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر فولاد خوزستان نسبت به تصمیمات حاج ملک معترض شد.
خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران می‌گوید علیرضا فغانی داور کشور ایران نیست و جغرافیایی که در آن داوری می‌کند ملاک است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌فروشی خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: ملاک و معیار ما باید قانون باشد؛ البته ممکن است این موضوع مطرح شود که نیاز به اصلاح قانون وجود دارد، این مبحث جداگانه‌ای است؛ چنانچه روزی اصلاح قانون لازم بود و این مهم انجام شد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمده بانون و دختران ما مقید به حفظ حجاب و عفاف هستند، گفت: ملاک عمل در اجرای قانون عفاف و حجاب مر قانون است و اقدام سلیقه‌ای یا خارج از چارچوب‌های قانونی نباید در این زمینه انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ