رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: درست است که لوکس بودن خودرو با قیمت تعیین می‌شود، اما اگر قیمت پایین‌تر بود هم قیمت پایین مبنای لوکس بودن خودرو قرار می‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری مطرح شد: نظام بودجه‌ریزی باید به جای تقسیمات کشوری مبتنی بر سند ملی آمایش سرزمین حرکت کند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه قضایی باید اجرای عدالت و حل مشکلات مردم باشد.
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری هستیم گفت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفته است.
دادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب یک باب رستوران غیرمجاز در حریم بزرگراه تهران ـفیروزکوه در منطقه نمرود به دلیل اینکه مالک آن بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به احداث آن بنا کرده بود، خبر داد.
وزیر امور خارجه نوشت: ملاک بود و نبود آب، بازدید فنی و عینی است و نه صدور بیانیه سیاسی.
طبق اعلام مالک باشگاه نساجی، آن‌ها به همراه پرسپولیس، بهترین بارگذاری مدارک برای اخذ مجوز حرفه‌ای را داشته‌اند.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، قانون کار را ملاک برای تعیین دستمزد کارگران دانست و گفت: از شورای عالی کار انتظار می‌رود بر اساس ماده ۴۱ قانون کار نسبت به تعیین دستمزد کارگران اقدام کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما مسئولیت‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می‌دهیم.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در بستر اقدامات صورت گرفته ۱۰۱ ملک و همچنین ۳۹ هکتار از اراضی تهران آزاد سازی شدند.
مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که فرد مالک خودرو دارای معلولیت جسمی حرکتی با شدت معلولیت متوسط، شدید و یا خیلی شدید به دلیل عدم توانایی جسمانی قادر به رانندگی نیست، یکی از اعضای خانواده شامل همسر یا فرزند یا پدر یا مادر یا برادر و یا خواهر به عنوان راننده، جهت اخذ پلاک ویژه معرفی می‌شود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: ملاک عمل قرار نگرفتن ادعای ناسا به معنای آن نیست که شهرداری درباره انتشار گاز متان و آلودگی بی‌تفاوت است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمامی کشتی‌گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از طریق چرخه انتخابی معرفی خواهند شد.
موسوی درباره بازشماری چندین بار آرای اخذ شده گفت: باز شماری مجدد صورت نگرفت و فرقی در آراء به وجود نیامده است. ملاک رای موافق نصف به اضافه حاضرین است.
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: «طرح دوفوریتی استفساریه مواد (۳)، (۴) و (۵) قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در جلسه امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۱) شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه شبانه به این نتیجه رسیده‌اند که کامرانی فر دلیلی برای لغو انتخابات نداشته است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: آزمون‌ها سال ۹۹ و ۱۴۰۰ کانون وکلا بر اساس قراردادی که با سازمان سنجش بسته شده است، بر اساس تراز بود چرا که سازمان سنجش راهی جز ملاک قرار دادن نمره تراز ندارد، از این رو باید فضای انحصاری شکسته شود.
نمایندگان مجلس در موافقت با طرح استفساریه تعیین کردند که در آزمون وکالت، میانگین وزنی نمرات ترازشده مطابق شاخص‌های آماری در آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعمال می شود،ملاک است.
اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌فروشی خبر داد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمده بانون و دختران ما مقید به حفظ حجاب و عفاف هستند، گفت: ملاک عمل در اجرای قانون عفاف و حجاب مر قانون است و اقدام سلیقه‌ای یا خارج از چارچوب‌های قانونی نباید در این زمینه انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ