رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و پس از ثبت اعتراض توسط دانش‌آموز، برگه امتحان برای تصحیح به مصحح چهارم ارسال می‌شود.
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
نتایج ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشریح شد.
ولیعهد کویت به نیابت از امیر این کشور، به دنبال اعلام نتایج انتخابات پارلمانی و تشکیل پارلمان جدید، نخست وزیر جدید کویت را تعیین کرد.
نمایندگان ایران در دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی بزرگسالان آسیا در بخش استاندارد به دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.
روز سوم مسابقات جهانی پرش اسب FEI WORLD CHALLENGE 2023 با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه برگزار شد و نتایج انتخابات به صورت تدریجی اعلام می‌شود. در زیر با به‌روز رسانی زمانی، نتایج این انتخابات اعلام می‌شود.
نتایج مرحله اول رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان در اراک مشخص شد.
توضیحات غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتایج بررسی ادعای گرفتن خودرو شاسی‌بلند توسط نمایندگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
مقامات مالزی پس از  اعلام نتایج غیر قطعی انتخابات سراسری این کشور درباره افزایش تنش های قومی به تیک تاک هشدار دادند و اکنون اپلیکیشن مذکور اعلام کرده به دقت محتوای ناقض قوانین را رصد می کند.
پورعباس گفت: نوبت اول آزمون سراسری به شیوه جدید در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دیگر آزمون تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج در شهریورماه خواهد بود.
یوونتوس نتایج تست پزشکی آنخل دی‌ماریا را اعلام کرد و اوضاع برای این ستاره 34 ساله تقریبا خوب به نظر می رسد.
باستان‌شناسان در سال ۱۸۸۱ میلادی جمجمه یک انسان را در غاری واقع در یکی از دهکده‌های جمهوری چک کشف کرده بودند. آن زمان محققان اعلام کردند این جمجمه حدود ۳۱هزار سال قدمت دارد و بخشی از بقایای به جای مانده از یک مرد است، اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد محققان درباره جنسیت این انسان عصر حجر اشتباه می‌کردند.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج مجدد آزمون فوق‌العاده‌ وکالت فردا منتشر می‌شود.
نتایج جدید آزمون فوق‌العاده وکالت اردیبهشت ۱۴۰۱، مطابق با استفساریه مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های و کسب و کار، فردا ۳۰ شهریور منتشر خواهد شد.
نخست‌وزیر سوئد گفت: نتایج انتخابات واضح است. من استعفای خود را اعلام می‌کنم و مهم این است که سوئد از دولت جدیدی برخوردار شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نزدیک اقدامات ایران خودرو را در حوزه های مختلف رصد می کند و آمارهای اعلام شده، نشان از نتایج مثبت این اقدامات در بازار خودرو دارد.
١۴ مصدوم در تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین-تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ