جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، در آستانه اولین بازی خانگی فصل این تیم در مقابل تاتنهام از مالک قبلی باشگاه، رومن آبراموویچ، ستایش کرد و او را بهترین مالک دنیا خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حاشیه یک عکس جدید از مائوریسیو پوچتینو در کنار جان تری، اسطوره چلسی، خبرساز شده است.
جان تری، ستاره سابق چلسی، اعلام کرد که به این باشگاه بازگشته است و از این پس در آکادمی آن مشغول به کار خواهد شد.
جان تری، ستاره سابق چلسی، اعلام کرد که به این باشگاه بازگشته است و از این پس در آکادمی آن مشغول به کار خواهد شد.
اداره شیلات نروژ اعلام کرده به احتمال زیاد این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ چون این نهنگ بسیار اهلی بوده و به وجود انسان‌ها عادت کرده است و بر خلاف دیگر نهنگ‌های وحشی به کشتی‌ها نزدیک می‌شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: علاقه داریم تا از طریق نمایشگاه کتاب تهران که یک رویداد بسیار مهم بین‌المللی است شاخص‌های محیط زیستی را به دانش آموزان و کودکان معرفی کنیم
ریچارد کیز به باشگاه چلسی پیشنهاد کرد تا ژوزه مورینیو را همراه با جان تری به عنوان دستیار به استمفوردبریج برگرداند.
سازمان حفاظت از محیط زیست و جهاددانشگاهی توافق نامه ای در راستای حفاظت و احیای منابع ژنتیکی جانوری در معرض خطر انقراض ایران منعقد کردند.
جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، به زودی به این باشگاه بازگشته و به عنوان مربی به کادر فنی آبی‌ها اضافه خواهد شد.
سرپرست مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با بیان اینکه ۵۴ هزار نمونه زیستی در زیست بانک ذخیره شده است، گفت: این‌نمونه ها بر ای تحقیقات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
جان تری، اسطوره چلسی، نتوانست در مقابل توییت کنایه‌آمیز پیرس مورگان علیه چلسی سکوت کند و پاسخ او را داد.
در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است، مورچه خواری را با دو سر در حال کندوکاو یک کنده نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی کمک می‌کند.
پولک پوست ها با زبان دراز و باریک و بزاق چسبناک، مورچه ها و موریانه هارا می خورند. آنها زمان احساس خطر مانند جوجه تیغی خود را جمع می کنند و تنها کفتار و گربه ایان بزرگ قادر به نفوذ به پوشش فلسی آن ها هستند.
بر اساس مطالعات محققان مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ژن های «میتوکندریایی» به عنوان مارکرهای مولکولی قوی برای شناسایی گونه ها در تحقیقات جانوری معرفی شدند.
دوستان و همبازیان سابق جانلوکا ویالی از جمله جان تری، برای این ستاره ایتالیایی آرزوی سلامتی کرده اند.
جان تری، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، با انتشار توییتی با حضور سرخیو آگوئرو در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین شوخی کرد.
مسئول موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نمایش ۹۰۰ گونه جانوری ایران و دنیا در این موزه گفت: این موزه دارای تونل زیر آب و غرفه نمونه‌های منقرض شده جانوران است.
معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در دهه سی تا پنجاه یک خسارت جدی در حفظ گونه‌ها داشته‌ایم.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
کالیدو کولیبالی، ستاره جدید ناپولی، مدعی شد اطرافیانش از انتقال او به این باشگاه خوشحال شده اند.
کولیبالی، مدافع جدید چلسی، برای پوشیدن پیراهن شماره 26 که زمانی در اختیار اسطوره این تیم، جان تری، بود از پیشکسوت فوتبال انگلیس رخصت گرفت.
نوروز ۱۴۰۰ فرارسیده و یکشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.
نوروز 1401 فرارسیده و دوشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ