رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری هستیم گفت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف انبار شامپو و ماسک موی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در صفادشت خبر داد.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف انبار شامپو و ماسک مو قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در صفادشت خبر داد.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.
ملارد- نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: به جرأت می‌توان گفت، که یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به ملارد تا امروز تخصیص پیدا نکرده است..
صبح امروز زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در ملارد استان تهران رخ داد.
صبح امروز زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در ملارد استان تهران رخ داد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ملارد در استان تهران را لرزاند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ملارد در استان تهران را لرزاند.
امام جمعه ملارد از دولت گفت: این که نمیشود همه برنامه‌ریزی کشور، همه پول و ثروت کشور دست شما باشد، ولی هیچ فکری به حال فقر نکنید!
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از ممنوعیت ورود بازدید کنندگان به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت تا اطلاع بعدی خبر داد.
درحالیکه امروز گزارشهایی منتشر شد که نشان می‌داد فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل باشگاه اورتون، با تهدید جانی مواجه شده است پلیس لیورپول این گزارش‌ها را رد کرد.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از ۱۰۱ ملک شهرداری که باز پس گرفته‌ایم، ۴۳ ملک در منطقه یک اس که از املاک افراد مطرح بود.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
با نظرات کارشناسان فوتبال برتر و اظهارنظر حمید حاج ملک، جنجال پیرامون بازی استقلال - فولاد به اوج خود رسید.
ملارد- معاون اول رئیس جمهور با بیان این که ابتدای مذاکرات در تمام شاخص ها در ضعف بودیم، گفت: حذف ارز ترجیحی مساله اختیاری نبود، ‏لاجرم‬ به حذف ارز ترجیحی بودیم.
ملارد- طرح های صنعتی ملارد هم زمان با هفته دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
متا مالک اینستاگرام انکار کرد که به طور عمدی صدای ویدئوهای بارگیری شده بخش ریلز را قطع کرده و این امر را به یک نقص فنی نسبت داد.
دیِگو سیمئونه شایعات مربوط به تحت فشار قراردادن آلوارو موراتا برای جدایی از اتلتیکو را رد کرد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال احتمالی به استمفوردبریج تماس گرفته است.
صدور کیفرخواست پرونده متروپل
گفته می‌شود هافبک جوان و ملی‌پوش استقلال، بسیار علاقمند به زندگی در اروپا است و برایش دریافتی چندان ملاک عمل نیست، به همین خاطر دست رد به سینه استقلال زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ