در جریان یورش شبانه نظامیان صهیونیستی به منطقه شرقی نابلس حداقل یک فلسطینی به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
در پی شهادت یک جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، اعتصاب کامل در این شهر در شمال کرانه باختری، برقرار شده است.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس، دست کم ۲ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰ فلسطینی دیگر به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه‌باختری) یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده است.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.
در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی که 10 روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی در جنوب جنین به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یک جوان فلسطینی را در منطقه کفر قاسم در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به شهادت رساندند.
یک جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شرق شرق نابلس در کرانه باختری به شهادت رسید و شماری دیگر با گلوله جنگی زخمی شدند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی بامداد سه شنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ