شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی از حمله تروریستی پهپادی شامگاهی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در شهر «جنین» (شمال کرانه باختری) خبر دادند که در جریان این تجاوز تروریستی، سه فلسطینی شهید شدند.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
منابع خبری از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس، دست کم ۲ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی یک بانوی ۲۶ ساله فلسطینی را در جنوب نابلس به بهانه تلاش برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد به شهادت رساندند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
یک جوان فلسطینی صبح امروز(دوشنبه) در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در اریحا به شهادت رسید.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه‌جبر در شهر اریحا، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
در جریان حمله صبح امروز نظامیان صهیونیست به نابلس یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که در حمله امروز اشغالگران صهیونیست به شهرک بیتونیا در غرب رام الله، یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسیده است.
یک شهروند فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
یک کودک فلسطینی که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ