مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
در یکی از شهرک های حاشیه شهر کرمانشاه، یکی از بسیجیان حافظ امنیت بنام سجاد امیری به شهادت رسید.
اعضای شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکة النضال، درعملیات‌های تروریستی جداگانه دو بسیجی به نام‌های علی صالحی مجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام الله‌نظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی (ره) به شهادت رسانده بودند.
بسیجی "طاهر زمانی، از رزمندگان قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در حین انجام مأموریت در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید.
یک بسیجی در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید.
نیشابور ـ فرمانده ناحیه بسیج سپاه نیشابور گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در نیشابور تشییع و به خاک سپرده شد.
سردار مرتضی عمو مهدی گفت: بدنبال اغتشاش‌های شامگاه شنبه در شهر سمیرم یکی از مدافعان امنیت بسیجی توسط اشرار مسلح ضد انقلاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.
بسیجی طرح امنیت «ناصر شهرکی» که در تاریخ سوم مردادماه سال جاری در منطقه صفر مرزی سراوان مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید والامقام فردا دوشنبه ۵ دی ساعت ۱۴ عصر در گلزار شهدای جزینک شهرستان زابل تشییع خواهد شد.
سپاه کربلا مازندران اعلام کرد: "شهید احمد صالحی" روز گذشته در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشت در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
بسیجی طرح امنیت «محمدامین کده‌ای» در منطقه مرزی سراوان بر اثر حادثه در حین ماموریت به شهادت رسید.
زاهدان - قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از شهادت یک بسیجی در منطقه سراوان خبر داد.
سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شهادت رضا داستانی یکی از بسیجیان فعال و دریادل اصفهان در صبح امروز ( دوشنبه ) و در اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی خبر داد.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
دادستان مرکز استان فارس از شهادت یک طلبه بسیجی با پرتاب کوکتل مولوتوف اغتشاشگران در شیراز خبر داد.
خبرگزاری فارس نوشت: جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شدند و آن را مورد بررسی قرار دادند که یکی از سرنشینان خودرو ناگهان به سمت نیرو‌های بسیجی تیراندازی میکند و متواری می‌شود.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید حمزه علینژاد در شهر رشت گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ صبح روز دوشنبه ۹ آبان ماه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری برگزار می‌شود.
قرارگاه سپاه قدس زاهدان از شهادت یک تن دیگر از مجروحان حادثه روز جمعه زاهدان خبر داد.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ