معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز با اشاره به اهمیت بالای حمل و نقل دریایی گفت: صنعت حمل و نقل تاثیر بسیاری در تجارت فرامنطقه‌ای و فراقاره ای دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با معاون صنایع هوانوردی وزیر صنعت روسیه، توسعه فناوری در صنعت حمل و نقل را موضوعی بسیار مهم و راهبردی برشمرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز برقی سازی حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: این طرح در تهران به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
علی فتحی گفت: موقعیت استراتژیک و ژئوپلیتیک ایران در دسترسی به آب‌های آزاد و قرارگیری در کریدورهای شرق-غرب و جنوب – شمال، فرصت پیشتازی منطقه‌ای در عرصه صنعت حمل و نقل دریایی فراهم کرده است.
عملکرد ۱۱ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی  گفت: با توجه به افق ۱۴۱۴ تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت LCC بلاروس و جمعی از مدیران گروه سایپا و صنعت خودرو در محل وزارت صمت برگزار شد.
عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل و نقل را نمی توان سنتی اداره کرد و باید به فناوری متصل شویم تا مشکلات برطرف شود.
وحید قربانی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
مدیرعامل سازمان بنادراعلام آمادگی کرده است که با تأیید رئیس سازمان اداری و استخدامی، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور را جذب کند.
۱۴ سند همکاری در زمینه‌های تجارت، انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، فضا، صنعت، فرهنگ و آموزش بین قزاقستان و ترکمنستان امضا شد.
رئیس جمهور گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در صنعت نفت و گاز، حمل و نقل و به ویژه مسیر ترانزیتی چابهار-آسیای میانه، می‌تواند زمینه مناسبی برای ارتقای سطح روابط ایران و هند فراهم کند.
بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
محصول مشترک ایران‌خودرو و سایپا که حاصل اتحاد استراتژیک دو خودروساز است، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.
همزمان با هفته دولت نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، با هدف تحقق تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل، تفاهم‌نامه‌ای با تمرکز بر ارائه سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، تبادل کردند.
ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، با هدف تحقق تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل، تفاهم‌نامه‌ای با تمرکز بر ارائه سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، تبادل کردند.
مهلت ارسال طرح های پسادکتری فناورانه در حوزه صنعت راهداری و حمل و نقل جاده ای به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه اعلام شد.
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
علت تلفات در حیات وحش بشاگرد چیست؟
نکته قابل تامل اما، تاریخ مصوباتی است که امروز منتشر شده و امضای معاون اول رئیس جمهور ذیل آن‌ها به چشم می‌خورد، در حالی که تاریخ مندرج در بالای آنها، دوازدهم اردیبهشت ماه است؛ مصوباتی که ظاهرا دوشنبه هفته قبل مهیای ابلاغ شده، ولی امروز ابلاغ شده اند تا این گونه به نظر برسد که مانع یا موانعی بر سر راه ابلاغشان وجود داشته است.
هوای تهران «قابل قبول» شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ