رئیس جمهور گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در صنعت نفت و گاز، حمل و نقل و به ویژه مسیر ترانزیتی چابهار-آسیای میانه، می‌تواند زمینه مناسبی برای ارتقای سطح روابط ایران و هند فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع با اشاره به قابلیت مقابله با جنگ الکترونیک دشمن و رادارگریزی موشک ابومهدی گفت: ما از هوش مصنوعی در نرم‌افزار طراحی مسیر پروازی این موشک بهره‌گیری کرده‌ایم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با حمایت‌های زیر ساختی بهره‌گیری از ظرفیت سکوهای داخلی بیش از ۵ برابر رشد داشته است.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات در کشور تاکید کرد.
براساس توافقنامه امضا شده بین مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت علمی از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم کشور استفاده می‌شود.
دبیر شورای نگهبان گفت: دوران دفاع مقدس فقط یک مقطع تاریخی نیست، بلکه یادآور یک فرهنگ و روش زندگی است و اگر این روش و سبک زندگی در جامعه حکم‌فرما شود، مشکلات کشور بسیار سریع‌تر حل خواهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا بر استفاده از فناوری و دانش روز برای مدیریت صحیح زمان و اجرای سریع و دقیق ماموریت های محوله در حوزه اجتماعی تاکید کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: همکاران قضایی باید مدد کرده و اهتمام بیشتری در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از پابندهای الکترونیک داشته باشند.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در کاشت نهال گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در مدت سه ساعت بیش از ۱۱ میلیون اصله نهال کاشت، گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها باشیم.
معاون وزیر ارتباطات گفت: این وزارتخانه به دنبال این است که از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در کمترین زمان استفاده کند زیرا باید به پویایی نخبگان توجه ویژه‌ای شود.
از آنجایی‌که ظرفیت استفاده از زمین­های آبی در حال رسیدن به نقطه‌ی حداکثر خود است؛ باید بخش عمده‌ای از افزایش تقاضای غذا با افزایش بهره‌وری زمین‌های دیم تامین شود.
معاون اول رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم سرمایه گذاری وسیعی برای بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ گاز کشور انجام شده تا در روزهای سرد زمستانی صادرات گاز را انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران برای تولید مسکن خبر داد.
با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای متخصص و کارشناس داخلی در مدت دو سال، عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر سنندج با ظرفیت تأمین آب به میزان ۵۷ میلیون مترمکعب در سال پایان یافت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بناداریم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح استفاده بیشتری شود تا گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه لیزر به توان بسیار خوبی دست یافته‌ایم و لیزر را با قدرت‌های مختلف به میدان آورده و تست میدانی آن را هم انجام داده‌ایم.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده جدی در رأس و بدنه دولت مردمی برای بهره‌گیری از ظرفیت عظیم نخبگان در نظام حکمرانی کشور وجود دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ظرفیت نیروی دریایی ارتش در زمینه بهره‌گیری از موشک کروز سطح به سطح دو برابر شده است و ناوشکن‌ها به هشت لانچر موشک کروز مجهز خواهند شد.
بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر خدمات سلامت در استقرار الگوی «طیب»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش دارند با بهره‌گیری از ظرفیت قانون گذاری، همچنین همفکری با نخبگان و بهره گیری از معارف اصیل اسلامی، زمینه بروز هنجارشکنی اخلاقی و اباحه‌گری را از بین برده و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ایران فراهم نمایند.
مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.
رئیس جمهور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان و ارزشمند پژوهشگاه‌های علوم انسانی در حوزه و دانشگاه در جهت غنا بخشیدن به علوم انسانیِ اسلامی تاکید کرد.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بهره‌گیری از نظرات تخصصی سمن‌ها در تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ