محصول مشترک ایران‌خودرو و سایپا که حاصل اتحاد استراتژیک دو خودروساز است، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ خودرو اروپایی وارداتی بازار ایران در مراسمی رسمی رونمایی شدند.
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
فیدلیتی جدید توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد.
تصاویری جذاب و تماشایی از خودرو شگفت انگیز BMW که قابلیت تغییر رنگ دارد، واکنش‌های زیادی را در برداشته است. منبع: خبرفوری
جدیدترین مدل‌ها و خودروهای مفهومی در شانگ‌های رونمایی می‌شوند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.
تیم مرسدس از خودرو جدید خود به نام W14 برای فصل جدید مسابقات فرمول یک رونمایی کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تولید پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول با حضور قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، افتتاح شد.
قائم مقام مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه دیگر با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.
یک لگو لامبورگینی در اندازه واقعی در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد. این ابرخودرو دقیقاً همان ابعاد واقعی را دارد.
روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه، ایران خودرو با حضور رییس سازمان ملی استاندارد،اصحاب رسانه و خبرنگاران از خودروی جدید خود رونمایی کرد.‌
نسخه تمام برقی خودرو تارا، با هر بار شارژ میتواند ۳۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد و پیش‌بینی می‌شود این خودرو از سال آینده وارد بازار شود.
در اولین روز نمایشگاه تحول صنعت خودرو که روز پنجشنبه ۳ شهریورماه با حضور وزیر صمت آغاز به کار کرد، از خودرو M44 سایپا رونمایی شد.
در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه همکاری با صنایع دانش‌بنیان به‌خصوص در حوزه نظامی با صنعت خودرو، سامانه کنترل هوشمند یورو پنج با حضور وزرای دفاع و صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت، سیستم کنترل موتور یورو ۵ دریچه گاز برقی «ECU» محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو رونمایی شد.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو با نام «ای سی یو ۱۱۶» رونمایی شد.
حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.
ادویه‌ای که احتمالا در کاهش استرس موثر است
علت تلفات در حیات وحش بشاگرد چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ