بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و دانشگاه هنر شیراز تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات متولیان امور دینی و حکومتی به ویژه در نظام جمهوری اسلامی اینست که دچار خلط گمراه کننده‌ای میان تبلیغات مادی و معنوی شده‌اند.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از اصرار کیلیان امباپه بر روی جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، از موضع او انتقاد کرد.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی، منعقد و مطالعات ذیل پنج سرفصل کلی انجام شده و در مرحله بررسی نهایی و تصویب در کارگروه تخصصی قرار دارد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با انتقاد از خروج عجولانه نیرو‌های آمریکایی از افغانستان گفت: ما در خروج از افغانستان بسیار بی‌ملاحظه رفتار کردیم و فکر می‌کنم این شرم‌آورترین و ضعیف‌ترین حالت در تاریخ کشور ماست.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۸ هزار و ۹۱۷ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ ۲۵ هزار و ۹۵۲ میلیاردتومان در آن بانک خبر داد.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
در کشور‌های توسعه نیافته، متاسفانه و با دادن فرصت به این جماعت و ایجاد زمینه برای رشد و نموّ «شبه علم» و «شبه فرهنگ»، راهی برای افراد خلاق و مبتکران کارآفرین و کوشا باز نمی‌ماند جز مهاجرت یا انزوا و افسردگی که بیماری شایع و رایج در جهان توسعه نایافته است. توسعه نیافتگی و نتایج اندوهبار آن یک واقعیت است و ما باید درک کنیم که بزرگترین سرمایه یک ملت، یک کشور، یک جامعه، نیروی انسانی سالم و نیرومند، خلاق و اخلاقی، پرورش یافته، صاحب دانش و بافرهنگ است.
معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های ریاست کمیته داوران مدعی شد که حرف‌های او در آینده برای این باشگاه دردسر بزرگتری را شکل خواهد داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان میان ایران و قطر خبر داد گفت که دولت از این قرارداد حمایت قاطع می کند.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همان قدر که به ستایش مسی پرداخت، به همان اندازه نیز از رونالدو انتقاد کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمتر از ۲۰ روز به شروع بزرگترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اقتصادی جهان در کنار مرز‌های جنوبی ایران باقی مانده و ما منفعلانه نظاره گر برنامه ریزی کشور‌های دور و نزدیک برای بهره مندی از این فرصت طلایی هستیم.
گانتز با انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو در قبال برنامه هسته‌ای ایران گفت که این سیاست‌ها «برای نبرد ما علیه برنامه هسته‌ای ایران مضر بوده است» و تأکید کرد که موضوع هسته‌ای ایران «بزرگ‌ترین چالش راهبردی است» که رژیم صهیونیستی با آن روبرو است.
پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآوردی ۲۰۰ تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به کشور قطر ارسال گردید.
رئیس جمهور با انتقاد از استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق بشر اظهار داشت: استانداردهای دوگانه، خود بزرگترین و جدی‌ترین مصداق نقض حقوق بشر است.
پل مرسون، ستاره سابق آرسنال، به شدت از سیاست‌های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد انتقاد کرد.
هوای تهران «قابل قبول» شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ