وحید قربانی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که میسون مونت توانایی بازی در پست‌های دفاعی‌تر هم دارد.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
هواداران منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل وولوز از میسون مونت به شدت انتقاد کردند ولی کاپیتان یونایتد با ارسال پیامی به این خرید جدید شیاطین سرخ به او روحیه داد.
مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها در اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و برق ۲۰۲۳ سلیمانیه (CHP Show ۲۰۲۳) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت.
نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش ‌بنیان با اضافه شدن ۵ شاخص، به معیارهای عملکردی و کارایی شرکت‌ها توجه ویژه ای دارد.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در چین برپا می‌شود.
معاون علمی رئیس جمهور از ایجاد سازوکاری برای تسهیل دریافت حمایت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت های فعال در حوزه تجهیزات رایانه ای خبر داد.
یازده خدمت صادراتی قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود تا بازار بین‌المللی کسب‌وکارهای دانشی توسعه بیشتری یابد.
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از ایده‌های شرکت‌های دانش بنیان و توانمندسازی این شرکت‌ها، از دارایی‌های فکری دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کند.
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه ‌روزه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص میزان تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد و گفت: در سال جدید میزان تسهیلات افزایش می یابد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان گفت: از پیوند دانش‌بنیان‌ها به صنعت پتروشیمی حمایت می‌کنیم.
بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری دردیدارشماری ازکارآفرینان،تولیدکنندگان ودانش‌بنیان‌ها با ایشان،بیش ازهر چیز بر حمایت از بخش خصوصی، بهبود فضای کسب و کار و نیز مدیریت دقیق و عالمانه‌ متمرکزبود.
در شرایط حساس کنونی به چنین ظرفیت‌های نیاز داریم و باید مانع از ناامیدی و سوق دادن نخبگان به مهاجرت شویم. در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و انواع چالش‌های بیرونی قرار دارد و دشمنان نظام از هر سو برای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نقشه می‌کشند، نباید یک مجموعه دولتی از داخل کشور به آن‌ها صدمه بزند.
ایمانی گفت: تسهیلات بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان منشاء خدمات بسیاری در حوزه صنعت و اشتغال شده و اثرگذاری طرح‌ها برای هدایت بهینه منابع از اهمیت فراوانی برخوردار است.
توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت و معدن بسیار چشمگیر است که با حمایت بیشتر می‌توان شاهد صادرات فناوری و قطعات نیز به دیگر کشورها بود.
شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل نوپا بودن نیاز به حمایت مالی شدیدی دارند. بانک صادرات در همین راستا سابقه‌ای موثر داشته به نحوی که سهم این بانک از ١٤ درصد در نظام بانکی فراتر رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ