یزد- مدیرکل زنان و خانواده استانداری یزد گفت: یزد بر اساس شاخص‌های سرعت و دقت در برگزاری و اطلاع‌رسانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی حائز رتبه برتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن کابل‌های فشار ضعیف یعنی حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه به سرقت رفت.
یزد- بانوان دونده استان یزد در اولین مرحله از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح همسان سازی و مناسب سازی قیمت نان در استان گفت: افزایش نرخ نهایی هفته جاری اعمال می شود.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
یزد- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: اهتمام جدی برای اتمام طرح کاداستر زراعی استان یزد تا پایان سال جاری داریم.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
رئیس گروه توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: میانگین پهنه‌ای دمای هوای یزد در تیرماه امسال به ۳۱.۸ درجه سلسیوس رسید که دومین تیرماه گرم این استان در ۷۲ سال اخیر است.
یزد- کارگروه مدیریت بحران استان یزد در حالی نسبت به کاهش آسیب های ناشی از هشدار نارنجی هواشناسی در یزد اقدام کرد که بسیاری از استان ها در این وضعیت به تعطیلی کشیده شد.
یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سه ماه نخست سال جاری رشد ۷۷ درصدی در حوزه احکام جایگزین حبس در محاکم استان رقم خورده است.
رئیس سازمان ثبت از صدور اسناد بزرگترین طرح ملی نهضت ملی مسکن در استان یزد به مساحت ۳۳۰ هکتار خبر داد.
یزذ- رئیس سازمان صمت یزد از احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان با اهدای تسهیلات، تخصیص حقوق معوق، تامین سوخت و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و گفت: ۲۲۰ معدن در استان یزد فعال است.
یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افزایش ۱۷ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری به مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان با اولویت مناطق محروم خبر داد.
یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد ترکیب جمعیت و قومیت را یکی از چالش‌های استان دانست و گفت: این امر نیازمند برنامه ریزی متولیان فرهنگی برای اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی است.
یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره ارزش ۶۶ میلیون دلاری صادرات و ۳۵ میلیون دلاری واردات در دو ماهه امسال، تراز تجاری استان را مثبت ۳۱ میلیون دلار اعلام کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد مساحت استان های البرز، یزد و سمنان با خشکسالی مواجه اند.
در ادامه رقابتهای لیگ برتر اسکواش، نمایندگان سه استان حریفان خود را شکست دادند.
روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: ۵۶۰ میلیون دلار ارز که به علت تحریم‌ها در خارج از کشور بلوکه شده بود با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان به کشور بازگشت.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان یزد در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در این استان حضور پیدا کرد.
تصاویری از استقبال مردم خاتم یزذ از رئیس جمهور را مشاهده می کنید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.
هر تیم در طول رقابت های جام جهانی 2022، گوینده منحصر به فرد خود را خواهد داشت که در نوع خود بسیار جالب توجه است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از دسترسی همه روستاهای این استان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.
یزد- رئیس قوه قضائیه گفت: مشکلات مردم متدین استان یزد با ظرفیت هایی که این استان دارد، نباید استمرار یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ