رئیس گروه توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: میانگین پهنه‌ای دمای هوای یزد در تیرماه امسال به ۳۱.۸ درجه سلسیوس رسید که دومین تیرماه گرم این استان در ۷۲ سال اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبان خود تولوز با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.
پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد
با اعلام ترکیب اصلی رئال مادرید برای دیدار با آلمریا مشخص شد لوکا مودریچ دومین بازی فصل را هم از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
تهران- دومین زلزله در چند ساعت گذشته مرز بین استان های تهران و مازندران را لرزاند.
دومین باخت النصر کهکشانی در دومین هفته لیگ!
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال کاپ آسیا با اندونزی روبرو خواهد شد.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
تیم ملی هاکی چمنی زنان ایران مقابل تیم ملی عمان به پیروزی رسید.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو از فردا( پنج شنبه۲۲ تیرماه) به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد.
مؤسسه نیکوکاری مهرطه برگزار می کند: اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱اختتامیه دهمین دوره جایزه کتاب مهر با انتخاب و معرفی برترین کتاب رمان منتشرشده در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در حوزه نوجوان، توسط مؤسسه نیکوکاری مهرطه، با همکاری پنج مؤسسه دیگر در تاریخ ۲۶ تیر ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
دومین اردوی مسابقات جهانی برای فرنگی‌کاران به اتمام رسید و مرحله بعدی تمرینات شاگردان حسن رنگرز از هفدهم تیر ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز چهارم تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۶ برای دومین روز پیاپی وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده انصارالحسین (ع)، کاروان پیاده مشهد – کربلا با میزبانی ۸۰ موکب‌دار عراقی از زائران در روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
بعد از پایان ماجرای هیئت مدیره پرسپوليس اکنون این تیم وارد دومین ماجرای خود خواهد شد؛ تعیین وضعیت فنی.
دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در سال جاری از ۲۳ خرداد تا ۵ تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
دور رفت مسابقات نوزدهم خرداد به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار می‌شود. همچنین تاریخ دور برگشت 6 تیر و تاریخ فینال 20 تیرماه تعیین شد.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای دومین سال و به مناسبت روز فناوری اطلاعات، رویداد بزرگی را با موضوع آینده اقتصاد دیجیتال ایران برگزار خواهد کرد.
اصفهان- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان، همزمان با ۱۱ تیرماه روز جهانی ورزشی نویسان دومین جشنواره تخصصی این حوزه را برگزار می کند.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ