یزد- رئیس قوه قضائیه گفت: مشکلات مردم متدین استان یزد با ظرفیت هایی که این استان دارد، نباید استمرار یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.
سمنان- شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.
صبح امروز و با هدف گره گشایی از امورات مراجعین دستگاه قضایی ۱۸۰ نفر از شهروندان با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران ملاقات کردند.
با توجه به مشکلات پیش آمده برای مردم در قطارهای حومه‌ای شرکت رجا با تصمیم راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از این قطارها جهت انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی از سیر خارج شدند.
اهواز- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هیئت فوتبال خوزستان برای اینکه فوتبال استان بهتر شود هیچ رایزنی انجام نمی‌دهد و پیگیر موضوعات مبتلا به فوتبال خوزستان نیست.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
ورامین- مشکلات قضایی مردم ورامین با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران بررسی شد.
دامغان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از تلاش برای رفع مشکلات و مطالبات زندانیان استان خبر داد.
در جریان برنامه شمیم خدمت و دیدار مردمی، رئیس کل دادگستری لرستان و معاونان، وی دستور رسیدگی به مشکلات ۵۳ نفر را صادر کردند.
رئیس هیأت جودو لرستان گفت: مشکلات در ورزش استان لرستان بیداد می‌کند و قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچ گونه برنامه‌ای برای ورزشکاران و قهرمان این استان ندارد.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.
اراک- رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اراک گفت: مسائل و مشکلات استان مرکزی در حوزه عدلیه در نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مسئولان خواست، مشکلات اقتصادی که گریبان بسیاری از مردم را گرفته است، حل کنند.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۸۱ نفر از متقاضیان دیدار شد.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان در سرمای کم سابقه کشور گفت: ۳ استان دارای بیشترین گرفتاری ناشی از برف و کولاک داشته اند.
سمنان- مدیرکل امور عشایری استان سمنان با اشاره به مشکلات عشایر در تامین نهاده‌های دامی گفت: عرضه نهاده شش ماهه و تمدید تسهیلات بانکی دو راهکار حمایت از عشایر استان است.
یزد- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات جدی حوزه آموزش و پرورش در استان یزد از جمله کمبود نیرو، پروژه نیمه کاره خیری و ... گفت: مسائل استان یزد را حل خواهیم کرد.
در کنار اقلیم خشک و برداشت بی‌رویه از منابع آبی، چند سالی است که خشکسالی هم بر آن‌ها اضافه شده و دشت‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها و انسان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که به مرور این مساله نیز مشکلات زیادی را برای منابع آبی به همراه آورده است به‌طوری که اکنون ۱۴ استان کشور از جمله تهران، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، البرز، قزوین، مرکزی، اردبیل و گلستان درگیر پدیده فرونشست زمین شده است.
معاون وزیر صمت در ادامه سفر به استان اردبیل در نشستی مشکلات این شهرک صنعتی را مورد پیگیری قرار داد.
اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه نشین داشته باشد و رفع مشکلات این مناطق نیز باید در دستور کار مسئولین استان مرکزی قرار گیرد.
یزد- حفظ کشاورزی در یزد نیازمند حراست از حیات در کویر است اما مشکلات بسیاری این روزها کشاورزان این استان را در تنگنا قرار داده که بخشی از آنها زیرساختی و برخی دیگر طبیعی است.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برهی مسائل در استان بوشهر، گفت: رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز مشکلات خاص خود را دارد و به نظر می رسد عده ای نمی خواهند این اتباع از استان بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ