یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افزایش ۱۷ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری به مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان با اولویت مناطق محروم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- سرپرست فرمانداری تفت، اعتبار اندکی که بر اساس جمعیت ثابت به دهیاری‌های شهرستان تفت تزریق می‌شود را حتی برای جمع آوری زباله‌ها به طور مناسب و اصولی نیز ناکافی دانست.
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واریز اعتبار ارزش افزوده برای دهیاری‌های استان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مشهد ـ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات امسال بخش مشاغل خانگی در کشور نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبارات طرح‌های آب و خاک استان هرمزگان به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولیدات کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی افزایش می‌یابد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نسبت اعتبارات پژوهش و فناوری به تولید ناخالص داخلی ۰/۶۸ درصد است، تاکید کرد: باید این رقم را افزایش دهیم.
مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی با ابلاغ بخشنامه و تعیین برش‌های استانی، از اردیبهشت آغاز شده است.
معاون امور بین الملل دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: با توجه به ناچیز بودن میزان اعتبارات پژوهشی، باید اعتبارات پژوهشی که به دانشجویان اختصاص می یابد به صورت کاملا هدفمند باشد.
به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
معاون گردشگری با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت ارتباطات برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر برای مشاغل گردشگری و گردشگران خارجی، گفت:‌ هنوز ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی داخلی به اندازه‌ای نیست که گردشگران خارجی که موقتا در داخل کشور حضور دارند، از آن‌ها استفاده کنند.
برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ارتباطات مجوز‌هایی برای ارائه VPN قانونی برای استفاده برخی مشاغل و گروه‌های هدف اینترنت ارائه خواهدکرد و بعد همه فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها مسدود می‌شوند.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: یک‌هزار میلیارد تومان برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم امام رضا (ع) و همچنین یک‌هزار و ۵۰ میلیارد تومان نیز برای ساماندهی بافت فرسوده عامل، آبکوه و وکیل آباد مصوب شد.
دزفول- نماینده دزفول در مجلس گفت: در کشور ما برای کارهای فرهنگی هزینه‌های زیادی می‌شود اما این اعتبارات به دلیل نبود ساز و کار و تدبیر درست، به هدر می‌روند.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار بر لزوم تحقق ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در رسته مشاغل خانگی تاکید و اعتبار دریافتیِ امسال در این زمینه را ۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
هدف ایجاد مشاغل مشارکتی برای جامعه زنان روستایی و عشایری و در نهایت توسعه روستا، صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری شهرستان تهران تأسیس می‌شود.
کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعتراضات خشونت‌آمیز در گوانگژو، مقامات حداقل در هفت منطقه از مراکز تولیدی در شمال هنگ‌کنگ گفتند، در حال لغو قرنطینه‌های موقت هستند. یک منطقه اعلام کرد، اجازه می‌دهد کلاس‌های حضوری در مدارس از سر گرفته و رستوران‌ها و سایر مشاغل از جمله سینما‌ها بازگشایی شوند.
بهبود کیفیت خواب می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های زندگی ما تاثیر بگذارد، از جمله ایمنی افرادی که مشاغلی دارند که اشتباهات آن‌ها می‌تواند کشنده باشد، از جمله آتشفشان‌ها، پرستاران و خلبانان.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: اعتبارات این سازمان مکفی نیست و نیاز است وضعیت دامپزشکی استان به عنوان یک دستگاه سلامت محور مورد توجه باشد.
تبریز- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اعتبارات کافی برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص داده شده و این موضوع جزو اولویت های دولت سیزدهم است.
اراک- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال جاری ۶۹۶ میلیارد ریال اعتبارات قرض الحسنه به مشاغل خانگی تخصیص یافته است.
سمنان- ۱۳ آبان سال گذشته رئیس جمهور به همراه هیئت دولت به استان سمنان سفر کرد سفری که ۱۵ هزار میلیارد تومان مصوبه داشت و مسئولان می‌گویند ۸۰ درصد آن جذب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ