یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
به آمار نامتعارف مس‌سونگون به رهبری اسماعیل تقی‌پور در لیگ برتر پرداختیم، به پیشتاز لیگ که مهار ناپذیر به نظر می رسد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: رنبه اول تا پنجم خرید تضمینی گندم به تربیت به استان های خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می رسد.
تایباد- رئیس دادگستری تایباد گفت: همیاران صلح شهرستان تایباد با ۶۲ درصد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی، ضمن کاهش چشمگیر پرونده‌های ورودی به دادگستری، در صدر جدول خراسان رضوی قرار دارند.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایران در این عرصه با تمام توان گام برداشته است، گفت: در حوزه مقابله، ایران با فاصله رتبه اول کشفیات مواد مخدر در دنیا را دارد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: هم اکنون ایران در بیمه کشاورزی در منطقه رتبه اول را دارد و به لحاظ فناوری، آیین نامه و قانون در این حوزه پیشرو است.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: شهرستان مشهد رتبه اول در تولید گل محمدی در خراسان رضوی را داشته و ۲۲۰ هکتار مزارع از شهرستان مشهد به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کسب رتبه اول کشفیات سلاح و مهمات از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با بیان اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان دارای بیشترین جمعیت در معرض خطر فرونشست زمین هستند، گفت: استان خراسان رضوی از نظر وسعت پهنه‌های فرونشستی در رتبه اول قرار گرفته است؛ این استان از نظر تعداد کل واحدهای مسکونی فاقد اسکلت در معرض خطر فرونشست زمین، رتبه اول را داراست.
قوچان ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان گفت: این شهرستان با اجرای ۴۱ پویش نهال‌کاری طی یک ماه گذشته رتبه اول این حوزه در خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
ارانی چهره اصلی گروهی بود که به «پنجاه‌و‌سه نفر» مشهور است. او استاد فیزیکی بود که در تبریز متولد و در تهران بزرگ شده بود. از دارالفنون و دانشکده پزشکی با رتبه اول فارغ‌التحصیل شده و جایزه گرفته و در سال ۱۳۰۱ برنده یک بورس دولتی برای اعزام به آلمان شده بود.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
ایران رتبه اول در جهان از لحاظ میزان مصرف انرژی را دارد. شدت مصرف انرژی معیاری است که اگر آن را کنترل کنیم ، شاید بسیاری از شهرها از این وضعیت آلودگی هوا نجات پیدا کند.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با بیان اینکه ایران رتبه اول در جهان از لحاظ میزان مصرف انرژی را دارد، گفت: صورت مساله آلودگی هوا در کشور مشخص است و راهکار آن نیز معلوم است.
رئیس بازرسی منطقه ۱۴ از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ این منطقه از حیث رسیدگی به پیام‌های شهروندی در بین سایر مناطق پایتخت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
سخنگوی صنعت برق گفت: ایران بر اساس اطلاعات آژانس بین‌المللی انرژی، در رتبه اول شدت مصرف انرژی جهان قرار دارد.
هشترود- مدیر جهاد کشاورزی هشترود با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در هشترود از مرز ۵۲ هزار تن گذشت، گفت: هشترود رتبه اول تولید گندم را در آذربایجان شرقی دارد.
بانک ملی ایران با پرداخت ۱۰.۶ هزار میلیارد تومان در ۵ ماه رتبه اول را در پرداخت وام ازدواج کسب کرد.
شیراز - رئیس پلس راهور فراجا گفت: استان فارس طی ۵ ماه نخست سال جاری با ۱۱ درصد افزایش تصادفات در مقایسه با ساله های قبل، آمار بیشترین جان باختگان جاده ای در کشور را دارد.
فرناز حسن زاده: عربی و معارف ۱۰۰ درصد، ریاضیات ۹۵.۶ درصد، فیزیک ۹۵.۶ درصد، ادبیات ۹۴.۷ درصد، زمین شناسی ۹۳.۴ درصد، زبان خارجی ۸۹.۴ درصد، زیست ۸۶.۷ درصد و شیمی ۸۵.۸ درصد زدم.
بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد و از نگاه مخاطبین به‌عنوان محبوب‌ترین خدمات بانکی اینترنتی معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ