یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن کابل‌های فشار ضعیف یعنی حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه به سرقت رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند که تاکنون ۳ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده‌اند، متهمان نیز جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
احمد پیشنهاد سرقت داد، اما من نپذیرفتم. آنقدر اصرار کرد و در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم گرفتم برای ساختن زندگی مشترکمان وارد این بازی خطرناک شوم. احمد به من اطمینان داد که هرگز ماجرا لو نخواهد رفت. حتی می‌گفت بعد از سرقت بلافاصله، مقدمات سفرمان را فراهم می‌کند تا از ایران برویم. او تبحر خاصی در حرف زدن داشت و موجب شد تا من فریب بخورم. چون تصور می‌کردم عاشقم است و من هم دلباخته او شده بودم.
دولت آمریکا ۵ پرونده مرتبط با سرقت اطلاعات فناوری به سود چین، روسیه و ایران اعلام کرده که در یکی از آنها یک مهندس سابق اپل به سرقت اطلاعات تجاری متهم شده است.
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سرقت مسلحانه از یکی از شعبات بانکی در منطقه شمال تهران خبر داد و گفت: متهم ۲۴ ساعت پس از ارتکاب سرقت مسلحانه و در نقطه صفر مرزی کشور دستگیر شد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!
سرهنگ پاشایی درباره آموزش‌های مجازی اظهار می‌کند: ما در فضای مجازی آموزش موارد خلاف ساخت سلاح و مهمات و وسایل محترقه و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داشتیم که تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، ولی برخی از آن‌ها خارج از مرز هستند. آن‌ها اقدام به دایر کردن یک صفحه یا کانال می‌کنند و از آنجا فعل مجرمانه خود را انجام می‌دهند. بعضی وقت‌ها اهداف‌شان تجاری و کلاهبرداری است و بعضی وقت‌ها لطمه زدن به امنیت کشور و بی‌اعتبارکردن کشور است.
سارق حرفه‌ای بعد از ۵ فقره زورگیری در جریان گشت‌زنی پلیس دستگیر شد.
آقای بازیگر گفت: قرار شد برای شروع ۵ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به جمشید بدهم و او وعده داد که به‌زودی این مبلغ دو‌برابر خواهد شد. من هم ۵ هزار دلار تهیه کردم و روز حادثه با جمشید در رستورانی واقع در شمال پایتخت قرار گذاشتم. آن روز با دوستانم سر قرار رفتم، اما هرچه منتظر نشستم خبری از جمشید نشد تا اینکه نیم ساعت بعد به من زنگ زد و گفت در ترافیک گرفتار شده است. او محل قرار را تغییر داد. قصد او این بوده که من تنها در محل قرار با او حاضر شوم تا نقشه‌اش را عملی کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ارسال و ابلاغ ۵ طرح پیشگیری از وقوع جرم گفت: سرقت مستوجب تعزیر به عنوان جرم ردیف اول ثبت شده است.
به گفته«نورد وی پی ان»(یکی از بزرگترین تهیه کنندگان سرویس وی پی ان جهان) تاکنون داده های حدود ۵ میلیون کاربر از کل دنیا سرقت و در یک بازار بات فروخته شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف دو دشتگاه تلفن همراه از متهم گفت: از متهم ۲۵ ساله دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. وی همچنین در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و ۱۰ تن از مالباختگان نیز متهم را شناسایی کردند.
تصاویری از دو جوان سارق موتورسوار که در ۵ ثانیه آینه‌های بغل خودرو ix۳۵ به سرقت می‌برند را ببینید. این حادثه در خیابان کوهسنگی مشهد رخ داد.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
تصاویری از دو جوان سارق موتورسوار که در ۵ ثانیه آینه‌های بغل خودرو ix ۳۵ به سرقت می‌برند را ببینید. این حادثه در خیابان کوهسنگی مشهد رخ داد.
با دستور دادستان تهران ۵ سارق که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت کیف یک شهروند موتور سوار کردند دستگیر شدند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت زامیاد، به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ