سازمان هواشناسی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد مساحت استان های البرز، یزد و سمنان با خشکسالی مواجه اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت نروژی تایرهایی می سازد که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند و برای این منظور از الاستومرهای ترموپلاستیک استفاده می کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
بارش‌های ۸ ماه اخیر بارش سال زراعی در ۶ استان کشور را به صورت ۱۰۰ درصدی تامین کرد.
پیشاهنگ گفت:درسال گذشته۱۰۰هزارقطعه نیروگاهی داخلی سازی شد و این قطعات ضمن تأمین نیازهای داخلی به کشورهای منطقه نیز صادر شدند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات پنبه‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سال آینده ۱۰۰ درصد خدمات دولت به صورت الکترونیکی و ۲۰ درصد آنها به‌صورت هوشمند ارائه می شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره برنامه ریزی جهت ساخت۲۰۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت گفت:بر اساس برآوردها در تهران می‌توان در طول ۹ ماه ۱۵ طبقه ساختمان بنا کرد.
با پایان یافتن بهمن ماه و شروع اسفند ماه، نماد‌ها گزارش‌های ماه بهمن را روانه کدال می‌کنند. کدام نماد‌ها رشد فروش بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند؟
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی به نزدیک ۱۰۰ درصد کسانی که بدهکار بانکی بوده‌اند انجام شده است.
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی به نزدیک ۱۰۰ درصد کسانی که بدهکار بانکی بوده‌اند انجام شده است.
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی به نزدیک ۱۰۰ درصد کسانی که بدهکار بانکی بوده‌اند انجام شده است.
ایرانشهر- مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: با تلاش و همکاران نهادهای مرتبط، کل گندمزارهای این شهرستان، در پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال منابع بودجه ۱۰۰ درصد تحقق می‌یابد که این در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
مدیرکل دفتر تجارت جهاد کشاورزی گفت: تعرفه صادراتی پیاز از ۵۰ درصد قیمت پایه صادراتی به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور دیدار تیمش برابر مس رفسنجان پنالتی این تیم را نگرفت.
تبریز- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات احیای دریاچه ارومیه محقق شده است.
محمد آئینی از برگزاری پویش نوسازی بافت‌های فرسوده در ۱۰۰ شهری که ۶۷ درصد مساحت بافت فرسوده را دارند به مناسبت پنجم دیماه مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی خبر داد.
درسال زراعی جاری پیش بینی شده است حدود ۲۷میلیون رأس دام، بیش از یک میلیارد و ۴۰۰میلیون قطعه طیور معادل تقریباً ۱۰۰درصد و حدود دومیلیارد و ۷۰۰میلیون قطعه آبزی زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گیرند.
شاهرود- استاندار سمنان گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور جذب و این استان آماده دور دوم سفر استانی حجت الاسلام رئیسی است.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد که هنوز ابتدایی لیگ است و از کادر فنی تیمش حمایت خواهد کرد.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اشاره به افزایش ساعت به ساعت زائران در مبادی مرزی گفت: خدمات‌رسانی موکب‌های مرزی به ۱۰۰درصد ظرفیت رسید.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ