مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از دسترسی همه روستاهای این استان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: دسترسی به اطلاعات و محصولات استاندارد بین المللی در بخش هواشناسی هوانوردی باید برای همه کشورها امکانپذیر باشد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
من در شروع کارم خیلی دسترسی به همه چیز نداشتم و بیشتر کلیپ‌های مصطفی نظری را نگاه می‌کردم و از ایشان یاد می‌گرفتم. الگو‌های من تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا و دیداک گلر فوتسال بارسا هستند. معمولا همه گلر‌ها را دنبال می‌کنم و تلاشم این است از همه یاد بگیرم.
مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت و دلیل فیلترینگ، نه محدود کردن دسترسی افراد به اطلاعاتی خاص، که نگاه داشتن تمایز و مرز میان گفتار (discourse) رسمی از گفتار غیررسمی است. آن‌ها با فیلترگذاری قصد دارند که نشان بدهند در یک حیطه گفتمانی مشخص، مرز تمایزگذار میان سخن مشروع (قابل بیان) و نامشروع (غیرقابل بیان) چیست و مهم‌تر از آن اینکه چه‌کسی است که این مرز را مشخص می‌کند.
ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
مونتانا به اولین ایالت آمریکا مبدل شده که دسترسی به برنامه شبکه اجتماعی جنجالی تیک تاک را مسدود می‌کند. این کار بر مبنای مصوبه مجلس محلی این ایالت صورت می‌گیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال دسترسی همه روستای بالای بیست خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت برقرار می شود.
کاربران با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام حساب باز می‌کنند که به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده است. یعنی افراد در گروه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند، می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند. اما شماره تلفن از آن دست اطلاعاتی است که هرگز نباید در فضای آنلاین منتشر شد، زیرا هر کسی می‌تواند با شما تماس گرفته، به کلاهبرداری مبادرت کرده یا آن را به افرادی دهد که حتی شما را نمی‌شناسند. بهترین کار این است که شماره تماس خود را خصوصی کنید.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر تلاش همه نهادها برای کاهش کم تحرکی بین مردم گفت: دسترسی آسان مردم به اماکن ورزشی و ارزان کردن ورزش اولویت‌های فدراسیون در سال آینده است.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: در سال ۱۴۰۲ برای همه دانش آموزان دسترسی به عقیق را ایجاد می‌کنیم.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت:همه سازمانها به اجتماعی نخبگانی برای حل مسائل دسترسی دارند.
عاملی گفت: بعضی از کارخانه داران قیمت را بالا می‌برند تا به فروشنده جزء تخفیف بیشتری بدهند تا انگیزه خرید برای فروشنده جزء درست شود و از این طریق کارخانه، فروشنده جزء را بر مردم مستاصل مسلط میکند همه این‌ها دزدی از سفره مردم است.
گروسی با تحویل خنده‌ای تلخ گفت که آژانس هم «تدابیر سختگیرانه‌ای» برای حفاظت از گزارش‌های محرمانه دارد. وی با بیان اینکه «همه به این گزارش‌ها دسترسی ندارند» افزود که درز اسناد محرمانه مایه نگرانی است، اما آژانس ابزاری برای جلوگیری و پیگیری این موضوع ندارد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک‌دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می‌شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع‌تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.
همزمان با آنکه فضای مجازی بسته‌ترین روز‌های خود را پشت سر می‌گذارد و حتی انجام معمولی‌ترین کار‌ها هم بدون VPN غیرممکن شده، وزارت ارتباطات درصدد پیاده‌سازی طرحی است که امکان دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را برای گروه‌های خاص فراهم می‌کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در کشور تمام تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا منابع تحقیقاتی عادلانه توزیع شود سیاست بر این است که همه پژوهشگران به منابع تحقیقاتی دسترسی داشته باشند.
همه بیمه‌شدگان ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی، سوابق بیمه‌ای خود را به صورت مرتب کنترل و بررسی کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پلتفرم داخلی با سرعت و با امنیت باشد قطعا همه نیز ترجیح می‌دهند که از پلتفرم داخلی استفاده کنند. از سویی دیگر در حوزه پیام رسان‌ها یک موضوع حائز اهمیت است دسترسی به بخش خارجی برای برخی از حوزه‌ها مانند دانشگاه و تجار حائز اهمیت است.
یک مقام محلی منطقه زاپروژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
یک مقام محلی منطقه زاپوریژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
آدم از ساختمان‌هایی که در روستا‌های خوش آب و هوای ایران می‌سازند، حیرت می‌کند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ / فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بگوید / در اروپا هم بچه‌ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت‌ها و شبکه‌ها دسترسی داشته باشند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ