منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» (اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید) به خانواده اش مخالفت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد که ارسال مهمات خوشه‌ای به اوکراین، تنها به تشدید درگیری و خشونت‌ها در این کشور خواهد انجامید.
وزیر امورخارجه و معاون نخست وزیر مولداوی گفته است که ایده همه پرسی سیاست خارجی این کشور باعث بی ثباتی می‌شود.
وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد که اوکراین واجد شرایط عضویت در اتحادیه اروپا نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران، مخالف جنگ در اوکراین است و راهکار سیاسی را برای حل این بحران پیشنهاد داده است.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل مخالف اقدام عربستان سعودی برای توسعه برنامه هسته‌ای است.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
نخست وزیر چین با بیان اینکه قاره آسیا باید به دور از آشوب و درگیری باقی بماند، تأکید کرد که پکن مخالف شکل گیری جنگ سرد است.
وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با همتای سوئیسی خود گفت: مخالف تداوم جنگ در اوکراین هستیم.
وزیر امورخارجه گفت: ما ضمن مخالفت با تلاش‌ها برای گسترش ناتو با جنگ در اوکراین مخالفیم و از حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها حمایت می‌کنیم.
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
وزیر امور خارجه کویت تاکید کرد که این کشور مخالف هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی و سیستم قضایی خود است.
وزیر خارجه ترکیه گفت که این کشور با درخواست رژیم صهیونیستی برای اخراج رهبران حماس از خاک ترکیه مخالف است.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در ادامه از تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان و تشریح نتایج سفر به ارمنستان قدردانی کرد و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای کمک به صلح و ثبات منطقه‌ای را ستود.
وزیر امور خارجه گفت: قویا مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند.
وزیر امور خارجه گفت: قویا مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما قویاً مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی در خصوص استفاده از پهپادهای ایرانی وجود دارد، ارائه کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ با هدف توقف جنگ است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ و با هدف توقف جنگ است.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: باید صلح را حفظ کرده و با جنگ مخالفت کنیم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در جلسه کمیسیون آموزش مجلس، دلیل مخالفتش با بومی‌گزینی دانشجویان و اساتید را اعلام کرد.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با احیای توافق هسته ای ایران تکرار کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ