منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی در نخستین سفر رسمی دوجانبه و برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی به پرتوریا سفر کرده، صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه با خانم «نالدی پاندور» وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
پس از گذشت 7 سال، وزیر مشاور امور خارجه هند در نخستین سفر یک مقام هندی به سوریه از سال 2016، به دمشق می رود.
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
اعلام خبر سفر اسماعیل هنیه، رهبر حماس به تهران، دو ماه پس از سفر او به عربستان سعودی و درست همزمان با روز‌هایی که قرار بود نخستین سفر وزیر خارجه عربستان به تهران پس از ۱۷ سال انجام شود، گمانه‌هایی در مورد احتمال ارتباط این رفت‌و‌آمد‌ها با هم ایجاد کرد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
وزیر خارجه عربستان در نخستین سفر خود پس از عادی سازی روابط با ایران وارد تهران شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
منابع عبری‌زبان از سفر «اولنا زلنسکی» همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در آینده‌ای نزدیک به اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
سرگئی لاوروف پس از ۱۳ سال و برای نخستین بار پس از آخرین سفر خود به کنیا در سال ۲۰۱۰، وارد نایروبی پایتخت این کشور شد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
به‌مرور زمان در لاله‌زار وسایل تفریح و تماشا جای گرفت. یکی از این اقدامات ساخت باغ‌وحش بود. بخش جنوبی خیابان سعدی در آن زمان به خیابان باغ‌وحش معروف بود.
کاردار سفارت ترکیه در قاهره اعلام کرد که مصر برای شهروندان ترکیه امکان سفر به بدون روادید را تسهیل کرد.
وزیر امور خارجه سوریه در نخستین سفر خود به مصر از زمان آغاز بحران و توطئه خارجی علیه کشورش، قرار است امروز راهی پایتخت مصر شود.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در نخستین روز سفر به سوریه با محمد عبدالستار، وزیر اوقاف این کشور دیدار و رایزنی کرد.
وزیر خارجه ترکیه در شرایطی فردا به مصر سفر می کند که این سفر نخستین سفر مقامی ترکیه ای در این سطح به مصر طی ۱۰ سال اخیر محسوب می شود.
دیدار با رئیس جمهور چین و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حضور روسای جمهور دو کشور و همچنین دیدار نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین با دکتر رئیسی از جمله برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور در این سفر سه روزه است.
وزیر دفاع فرانسه روز چهارشنبه در نخستین سفرش به کی یف، از تلاش در راستای رفع نیازهای نظامی اوکراین برای هفته های آینده خبر داد.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
نخست وزیر عراق فردا چهارشنبه برای نخستین بار به کویت سفر می کند.
صولت مرتضوی در نخستین سفر رسمی خود به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مشهد سفر کرد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.
عبدالله بن زاید برای نخستین بار در تاریخ امارات، عصر امروز به سرزمین های اشغالی سفر کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: قطارها از شهرهای مختلف کشور عازم شهرهای مرزی می‌شوند. نخستین بار قطار مسیر زاهدان _ خرمشهر را راه اندازی کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ