وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در تماس تلفنی با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، از وی بابت افتتاح سفارت خود در سرزمین های اشغالی تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور تأکید کرد: آنچه فراجا انجام می‌دهد مورد تأکید و تشکر قاطبه مردم است و فراجا در چارچوب ماموریت‌های قانونی خود عمل می‌کند.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موفقیت های سازمان صنایع دفاع آن را یکی از مجموعه های موفق نظام دانست و از تلاش های کارکنان آن تشکر کرد و گفت: خدمت در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسیر های مهم عاقبت به خیری است که همه باید داشتن فرصت خدمت به اسلام، نظام اسلامی و ملت عزیزمان را مغتنم بشماریم و قدر بدانیم.
رئیسی صبح امروز (دهم اردیبهشت) در جلسه بررسی استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی گفت: از کسانی که وزیر را استیضاح کردند بخاطر پیگری دغدغه‌های مردم تشکر می‌کنم. تلقی ما در دولت این است که دوستان ما در مجلس به خاطر مسائلی که در حوزه‌های انتخابیه با آن مسائل درگیر هستند مواردی را در مجلس پیگیری می‌کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان از تلاش‌های دولت عراق به عنوان آغازگر گفتگوهای امنیتی بین ایران و عربستان تشکر و قدردانی کرد.
وزارت ورزش و جوانان در پیامی از کلیه‌ عوامل پزشکی که در درمان حادثه‌دیدگان بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اهتمام صادقانه و متخصصانه داشتند، تشکر کرد.
سخنگوی قوه قضاییه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: براساس دادنامه صادره از مرجع صالح جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر در دادگاه بدوی  به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام در بازداشت سرکرده یکی از تروریست ترین عناصر ضدبشری که دستش به خون ده‌ها نفر آلوده است، تشکر می کنم.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان ضمن تشکر از کمک های این کشور به زلزله زدگان سوری به روابط تاریخی میان سوریه و ارمنستان اشاره کرد.
وزیر خارجه ترکیه در جریان این بازدید از کمک‌های ایران به مردم زلزله زده ترکیه قددرانی کرد و برای دولت و ملت ایران آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
در ویژه برنامه جام‌جهانی وگفتگو با بهنام تشکر بخش تماشایی از بستن ترکیب سمی تیم ملی فوتبال با حضور وزیر ارتباطات، ترلان پروانه و احمدی نژاد را ببینید.
حمید سجادی وزیر ورزش برتری تیم ملی مقابل ولز را تبریک گفت و از ملی‌پوشان تشکر کرد.
تشکر وزیر از جواب کی‌روش به خبرنگار انگلیسی!
جا دارد صمیمانه از مدیریت کی‌روش و حمایتش از تیم ملی تشکر کنم. آن موفقیت، موضعگیری و پاسخی که او در کنفرانس مطبوعاتی داشت برای ما بسیار ارزشمند بود. ماشاءالله مثل شیر کنار تیم ملی است
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهور هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی در نامه‌ای ضمن تشکر از نمایندگان اعلام کرد که به دلیل استقبال از نخست وزیر ارمنستان نتوانسته در جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یابد.
رئیس جمهور آمریکا ضمن تشکر از نخست وزیر مستعفی انگلیس به علت مواضع ضد جنگ روسیه علیه اوکراین، گفت: آمریکا و انگلیس دو متحد قوی و دوستانی همیشگی هستند.
وزیر خارجه عمان از حسن اعتماد و همچنین اقدام انسانی ایران در تحویل باقر نمازی به مسقط، تشکر و قدردانی کرد.
وزیر کشور از پذیرایی مردم عراق در خدمت به زائران تشکر کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تروئیکای اروپا به دلیل صدور بیانیه‌ای در رابطه با مذاکرات احیای برجام و اتخاذ موضعی قوی در این زمینه قدردانی کرد.
سخنگوی انصارالله در سفر به تهران و دیدار با خاجی ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش بس موقت و چشم انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
وزیر نیرو با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی اعلام کرد که در دیدار با همتای قطری خود، از کمک‌های مداوم دوحه در رابطه با دیپلماسی با ایران تشکر و قدردانی کرد.
گاندو تنها تمساحی است که به طور طبیعی در ایران زندگی می‌کند و همین ویژگی آن را به حیوانی محبوب در بین گردشگران تبدیل کرده است. این حیوان هم‌زیستی مسالمت آمیزی با مردم منطقه دارد و هر سال تعداد زیادی گردشگر را به این منطقه جذب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ