وزیر خارجه امارات و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هم دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر آمادگی وزارت خارجه کشورش برای کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و تحقق نیات خوب رهبران دو کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه امارات گفت: ایران محدودیتی برای گسترش روابط با امارات قائل نیست و در این راستا زمینه سازی برای برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را خواستار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به امارات متحد عربی با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
وزیر خارجه امارات با رئیس جمهور کره جنوبی دیدار کرد.
وزیر خارجه امارات که در توکیو به سر می برد با مقامات ژاپنی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار سفیر جدید ایران در ابوظبی با اشاره به اهمیت روابط با امارات عربی متحده، بر ضرورت‌ تلاش برای گسترش مناسبات در همه زمینه‌ها تأکید کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
وزیر خارجه امارات در دیدار با وزیر خارجه کشورمان خواستار تقویت روابط دو کشور به ویژه در زمینه تجاری شد.
وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بریکس با شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
رئیس جمهور سوریه امروز در دمشق با عبدالله بن زاید آل نهیان وزیرخارجه امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سرکنسول جدید ایران در شهر دبی بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی با وزیر امور خارجه دیدار کرد که وزیر خارجه در این دیدار بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
وزیر خارجه عمان با ثانی الزیودی وزیر بازرگانی امارات که به مسقط سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
دومین سفر وزیر خارجه امارات به دمشق و دیدار او با بشار اسد همزمان با خیز ترکیه برای همگرایی با سوریه، به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.
سفیر امارات عربی متحده در دیدار با امیرعبداللهیان پیام کتبی وزیر خارجه کشورش را به وزیر امور خارجه ایران تسلیم کرد.
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در سفر به امارات متحده عربی با عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود دیدار کرد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در نیویورک دیدار و گفتگو کردند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات قرار است هفته آینده در سفر به اراضی اشغالی با مقامات این رژیم دیدار و گفتگو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ