وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای دیدار با مقامات آذربایجان در سفری ۲ روزه، وارد باکو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
کرمان- وزیر کشور این هفته به استان کرمان سفر می کند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر امروز خود به آتن، در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود مدعی شد که به ایران اجازه نخواهیم داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی هند حضور می‌یابد.
وزیر امور خارجه اسرائیل، سفر به عربستان سعودی در آینده را بعید ندانست بدون آن که هنوز تاریخی برای انجام آن مشخص شده باشد، جایی که اظهار داشت: سفر به عربستان روی میز است.
وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و گفت: سفر وزیر خارجه اوکراین به بغداد مهم است و جهان نگاهش به این سفر است.
وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و گفت: سفر وزیر خارجه اوکراین به بغداد مهم است و جهان نگاهش به این سفر است.
فصیل مقداد امروز به دعوت فیصل بن فرحان، همتای عربستانی اش وارد فرودگاه جده شد. این اولین سفر یک وزیر خارجه سوریه به عربستان از سال ٢٠١١ و زمانی است که جنگ سوریه آغاز شد.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجبور شد در میانه سفر به آمریکا، به فلسطین اشغالی برگردد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
در جریان دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس جمهور سوریه، ضمن دعوت از رئیس جمهور کشورمان برای سفر به دمشق، تاکید شد که این سفر زمینه ساز تقویت روابط در همه زمینه‌ها خواهد شد.
وزیر نیرو برای توسعه و تحکیم روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف، صبح روز چهارشنبه عازم ترکمنستان شده و با معاون رئیس الوزرا و جمعی از وزرا و مقام های ارشد آن کشور، دیدار می‌کند.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
طبق این گزارش،‌ سفر غیرمنتظره بلینکن به کی‌یف، با اعلام کمک‌های نظامی جدید و هنگفت آمریکا به اوکراین برای جنگ با روسیه همزمان شده است.
وزیر کشور اظهار داشت: در مذاکرات و گفتگو‌هایی که صورت گرفته، هم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده و هم سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود ما اعلام شرایط مثبتی کرده‌اند و بحمدالله موضوع حل شده و زائران عزیز می‌توانند در کمال آرامش به عتبات عالیات بروند و به سلامتی بازگردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به  سفر «بنی گانتز»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن به اهداف خصمانه آن علیه ایران اشاره کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است روز پنجشنبه آینده طی سفری امنیتی ـ سیاسی راهی واشنگتن شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ