کورکجیان می‌گوید در خانواده‌اش از نظر تاریخی هیچ اثری از صنعت عطرسازی وجود نداشت. با این وجود، پدربزرگ‌اش هر روز صبح چندین اسانس را کنار یکدیگر می‌گذاشت و عطر خود را می‌ساخت. او می‌گوید: "من با شیفتگی و غرور به او نگاه می‌کردم، اما هرگز نتوانستم فرمول کارش را متوجه شوم".
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید داور بازی شب گذشته به درستی برخورد او با مهاجم ولورهمپتون را پنالتی اعلام نکرد.
بر اساس گزارش SimilarWeb، تعداد کاربرانی که از وب سایت چت جی‌پی‌تی بازدید کرده‌اند در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ نسبت به ماه ژوئن ۱۲ درصد کاهش داشته و از ۱.۷ میلیارد به ۱.۵ میلیارد رسیده است. این داده‌ها شامل کاربرانی نمی‌شود که از واسط برنامه‌نویسی کاربردی (API) اُپن ای‌آی استفاده می‌کنند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد به جی‌پی‌تی دسترسی داشته باشند و آن را در اپلیکیشن‌های خود ادغام کنند.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
سجاد جلوداریان با شادی پس از امتیازش در بازی دیشب والیبال ایران برابر ایتالیا به چهره اول شبکه‌های اجتماعی در بعد ورزشی تبدیل شد.
اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی‌های باکارات را بیان کنیم، باید علاوه بر مزیت زنانه مردانه بودن و داشتن روایح منحصربفرد، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالای این ادکلن‌ها را در نظر بگیریم.
لوکاس مورا در انتهای قرارداد خود با باشگاه تاتنهام این تیم را ترک خواهد کرد.
محسن رضایی در جایگاه معاونت اقتصادی نیز صندلی لرزانی داشت. هر چند اظهار نظر‌های اقتصادی وی هر از چندی خبرساز می‌شد، اما در نهایت وی با حکمی رسمی از حضور در جلسات دولت منع شد تا معلوم شود در حوزه مدیریت اقتصادی قافیه را به مخبر باخته است.
اولین بازی لیگ ملتهای والیبال در فصل ۲۰۲۳ با شگفتی همراه بود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تمام شاگردانش را برابر تیم فرانسه در دیداری تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار شد، سنجید. این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
محمدجواد محمدی که دو گل به پرسپولیس زده بار دیگر فرصت درخشش مقابل سرخ‌ها را خواهد داشت.
درخشش بی‌نظیر در دربی‌های پایتخت فرهاد مجیدی را به محبوب‌ترین استقلالی در قید حیات تبدیل کرد.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
هواداران میلان به هیچ وجه از عملکرد دیووک اوریگی، مهاجم این تیم، در طول دوران حضورش در ایتالیا راضی نیستند.
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
بسیاری از مردم فکر می‌کنند، ورمیر را می‌شناسند. هنر او هیچگاه به اندازه امروز محبوب و در دسترس نبوده است و تصویر نقاشی‌های تحسین‌شده او همچون «دختری با گوشواره مروارید» بار‌ها بازتولید و فتوشاپ شده است.
یکی از داغ‌ترین پرسش‌ها در تاریخ پژوهش پیرامون نئاندرتال‌ها این بوده که آیا آنان خالق آثار هنری بوده اند یا خیر. در چند سال گذشته اجماع نظر بر این بوده که نئاندرتال‌ها گاهی اوقات خالق هنر بوده اند. با این وجود، رفتار نئاندرتال‌ها مانند روابط آنان در دو انتهای درخت تکاملی میمون انسان نما (هومینوئید)، شامپانزه‌ها و هوموساپینس‌ها از نظر فرهنگی از گروهی به گروه دیگر و در طول زمان متفاوت بود.
رئیس جمهور درگذشت استاد اسفندیار قره‌باغی را به خانواده، شاگردان، اهالی فرهنگ و هنر و به‌ویژه مردم تبریز تسلیت گفت.
تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی شکستی سنگین را مقابل سه شیرها متحمل شد.
رونی رادفورد، زننده یکی از ماندگارترین گل‌های فوتبال جزیره دیروز درگذشت.
این روز‌ها همه جا صحبت از جابه‌جایی و گم شدن مجسمه تعاملی و مکان ویژه محسن رافعی است. مجسمه‌ای که از زمان اجرا تا نصب و پس از آن حال‌وهوای خاصی به محیط و فضای دانشگاه هنر داده بود. محبوبیت این مجسمه در میان دانشجویان به حدی بود که آن را به نام‌های مختلفی می‌خوانند؛ از «گهواره دانشگاه هنر» گرفته تا «الاکلنگ» و «جای بجای» نامی که رافعی بر آن گذاشته بود.
شب گذشته در مبارزه بین دایچی آبه و مارکوس سوسا از ورزش رزمی MMA، اتفاقی عجیب و غیرمنتظره رخ داد.
او بیشتر به خاطر آفرینش رمان «دایی‌جان ناپلئون» و شخصیتی به همین نام شناخته می‌شود که در سال ۱۳۵۵ مجموعه تلویزیونی «دایی‌جان ناپلئون» توسط ناصر تقوایی برگرفته از این رمان ساخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ