از آنجایی که سوشی حاوی پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم و کربوهیدرات است می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم آزمون که دقایقی پیش به اشتباه در استوری اینستاگرامی خود استرالیا را فینالیست جام جهانی زنان معرفی کرده بود، کمتر از پنج دقیقه بعد با یک اشتباه دیگر این تیم را در یک چهارم دید!
یوتیوب WWE بازی رومن رینز برابر جی اوسو را برای سامراسلم تبلیغ کرد!
صفحه رسمی لیگ فوتبال آمریکا برای معرفی و خوشامدگویی به سرخیو بوسکتس، ستاره سابق بارسلونا، از عکس آربلوا استفاده کرد.
کمپانی آدیداس و باشگاه رم متوجه یک نوشته اضافه در لباس جدید این باشگاه برای فصل 24-2023 شده اند که باید پاک شود.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در انتشار پیام خداحافظی با داوید دخیا اشتباه عجیبی را مرتکب شد.
شبکه بی‌بی‌سی در اعلام نام تیم جدید ادوار مندی، دچار اشتباه عجیبی شد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب پیروزی مقابل قرقیزستان به مقام سوم تورنمنت کافا رسیدند.
گاهی در رستوران‌های چینی سوشی سرو می‌شود؛ در صورتی که این غذای سنتی ژاپنی‌هاست و همچنین جزء محبوب‌ترین غذا‌هایی است که در منوی غذای ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.
دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا با پیروزی تیم ملی ایتالیا در یک دیدار پرگل همراه بود.
دیدار دو تیم هلند و ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا با برتری 3-2 لاجوردی‌پوشان به پایان رسید تا ایتالیا در رتبه سوم تورنمنت قرار بگیرد.
طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده شرکت ژاپنی سونی قصد دارد یک موبایل هوشمند تاشو بسازد.
یک منبع ژاپنی ادعا می‌کند که سنسور اصلی دوربین زاویه باز مجدداً اندازه ۱ اینچی خواهد بود، در حالی که منبع دیگری از Weibo می‌گوید که سونی از سنسور‌های جدید در هر سه دوربین استفاده خواهد کرد. متأسفانه، هیچ پارامتر خاصی در کنار نشت‌هی اطلاعاتی جدید وجود ندارد. این منابع همچنین پیش‌بینی می‌کنند که جانشین Xperia Pro-I امسال عرضه نخواهد شد، بنابراین ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۴ منتظر بمانیم.
نتایج یک نظرسنجی که از سوی روزنامه عبری زبان معاریو منتشر شده از کاهش شدید محبوبیت نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.
در این باتری الکترولیت بر پایه آب است و جداکننده آن، غشایی قابل نفوذ بین آند و کاتد است که از اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. این باتری خوراکی از جلبک دریایی نوری ساخته شده است که معمولاً در درست کردن سوشی استفاده می‌شود. در نهایت، دو کنتاکت فویل طلایی مورد استفاده در مواد غذایی، از یک پوشش موم زنبور عسل بر روی آند و کاتد بیرون زده اند.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
این ادبیات تند و تیز علیه محبوب‌ترین رشته ورزشی مردم و فدراسیون فوتبال و خط دادن صریح به وزیر ورزش برای تحریم فوتبال کشور، آنهم از سوی کسی که مدعی است ۲۵سال در فوتبال فعالیت داشته، عجیب است و جای تامل دارد. کسی که از فوتبال ارتزاق می‌کند اما علیه آن نسخه می‌پیچد!
اگرچه محبوبیت دارمندرا پراتاپ به دلیل قد بلندش، او را به عضویت در یک حزب سیاسی سوق داد، اما در بهترین بخش زندگی‌اش هیچ سودی برای او نداشته است.
تیم بسکتبال زنان گروه بهمن در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.
هافبک سرخ‌ها بعد از چند هفته غیبت در لیست پرسپولیس، با تصمیمی جالب از سوی یحیی گل محمدی در جدال حذفی مقابل سپاهان راهی اصفهان شد و در نهایت با گلزنی به کار پایان داد.
در پایان رقابتهای جودو ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان، تیم جودو ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.
محبوب‌ترین و پر خواننده‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری از ابتدای سال تا بهمن ۱۴۰۱ از سوی معاونت فرهنگی کانون، معرفی شد.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ