امروز به راحتی میتوانید یک میان وعده کاربردی و خوشمزه را با بادمجان که یکی از محبوب‌ترین سبزیجات است، درست کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
گل در چمن یا همان نرگسی یکی از املت‌های بسیار خوشمزه گیلانی می‌باشد.
حلیم عدس یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ است که وعده ای مناسب برای گیاهخواران است.
کوکوی لوبیا چشم بلبلی یک غذای گیاهی بسیار لذیذ است که با مواد ساده ای اماده می شود و بسیار طعم و عطری بینظیر دارد.
به گفته انجمن آلزایمر انگلستان، نتایج ۱۱ مطالعه نشان داد که خطر ابتلاء به آلزایمر برای افراد میانسالی که به طور منظم ورزش می‌کردند تا ۴۵ درصد کاهش می‌یابد. همچنین از نظر علمی نشان داده شده است که افراد مسن از ورزش سود می‌برند که به بهبود حافظه و تفکر کمک می‌کند.
کتلت مرغ از غذاهای ساده و خوشمزه ایرانی است که می توانیم از آن به عنوان یک پیش غذای مجلسی نیز استفاده کنیم.
خوراک کدو سبز و سیب زمینی غذایی خوشمزه و به صرفه است که برای درست کردن آن به مواد غذایی زیادی احتیاج ندارید. “خوراک کدو سبز با سیب زمینی” غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که در زمان کوتاهی درست می‌شود.
با فرا رسیدن فصل بهار، فصل فروش گوجه سبز‌های خوشمزه و ترش فرا می‌رسد و شما می‌توانید علاوه بر مصرف خام این میوه خوشمزه، در انواع غذا‌ها یا دسر‌ها از آن استفاده کنید.
چلو مرغ عربی یک غذای خوشمزه و اسپایسی است که برای پخت آن مرغ را با سسی مخصوص مزه‌دار می‌کنند و برنج با ادویه و کره پخته می‌شود که عطر بی‌نظیری دارد.
امروز می‌توانید انواع سس را در طعم‌ها و رنگ‌های گوناگون داخل سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی تهیه کنید. اما تهیه سس در منزل نیر کار ساده‌ای است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.
خوراک جو و لوبیا یکی از انواع غذا‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می‌شود و طعم بسیار خوشمزه‌ای دارد.
کباب ماهیتابه ترکیه ای غذایی بسیار خوشمزه و لذیذ است که طعمی به یادماندنی دارد.
انتخاب نوشیدنی فوق‌العاده‌ای که با رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای محافظت از سلامت مغز مطابقت دارد، شامل یک اسموتی خوب است. دستور العمل‌های اسموتی آشنا شامل ترکیبی از میوه، شیر، یا ماست مورد تایید رژیم مدیترانه‌ای و پروتئین اضافه شده مانند آجیل، گاهی غلات کامل و حتی سبزیجات است.
بلغور پلو ترکیه غذایی ساده و مقوی است که از گندم کوبیده شده یا به اصطلاح بلغور که به زبان ترکی یارما گفته می‌شود تهیه می‌گردد به همین دلیل دارای خواص و مواد معدنی فراوان است. یارما پلو یا بلغور پلو ترکیه‌ای به تنهایی یا به همراه گوشت، مرغ، پنیر فتا یا ماست سرو می‌شود.
“ارمنی پلو” یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و با خواص زیاد است که در آن از زعفران و برنج که بسیار مقوی می‌باشند استفاده شده است و غذایی مناسب برای وعده ناهار و شام محسوب میشود.
بادمجان لاپلو غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که اگر شما هم طرفدار پلو‌های قاطی هستید می‌توانید از خوردن آن لذت ببرید.
برنج لیمو ترش غذایی است که در این مطلب با روش پخت و مواد موجود در آن آشنا می شویم. ماده اصلی این غذا برنج است. بنابراین برای وعده ناهار مناسب می باشد.
همبرگر عدس یک غذای فست فودی آسان و خوشمزه است که می‌تواند وعده‌ای بسیار مقوی و عالی برای گیاهخواران باشد.
جعفری پلو نوعی سبزی پلو است که جعفری یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و به همین دلیل غذایی سرشار از ویتامین و مقوی است.
سالاد آلمانی معروف به سالاد کوکتل یکی از انواع سالادهای سرد و خوشمزه است که از ترکیب سوسیس با سیب زمینی و تخم مرغ آبپز، خیارشور، زیتون و... تهیه می‌شود.
خورش مرغ و به یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که در ترکیب با میوه به تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار دلچسبی دارد.
خوراک قارچ خامه‌ای یا سس قارچ یک غذای فوری و خوشمزه است که از ترکیب قارچ با شیر، خامه، پنیر پیتزا و ادویه‌جات تهیه می‌شود.
این انتخاب‌های خوشمزه و مغذی می‌تواند به بدن و ذهن شما کمک کند تا در فصل پاییز و در تمام طول سال در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ