رئال مادرید به تنهایی در صدر محبوب‌ترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان در اینستاگرام ایستاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران الهلال برای خرید پیراهن نیمار بازیکن جدیدشان به فروشگاه‌های رسمی باشگاه‌شان هجوم بردند.
بازی تدارکاتی استقلال مقابل شهرراز تحت تاثیر حضور یک چهره ویژه قرار داشت.
او همه چیز را در تنیس به دست آورده است. برای همین است حتی اگر نواک جوکوویچ در جایگاهی چون ویمبلدون شکست بخورد، باز هم عظمت خود را نشان می دهد.
برای زمانی که مهمان عزیزی دارید یا دلتان یک نوشیدنی سرد و دلچسب می‌خواهد انواع نوشیدنی‌های سرد، موکتل و کوکتل‌های میوه‌ای می‌توانند انتخاب خوبی باشند. نوشیدنی‌های میوه‌ای تابستانی آسان و سالم که می‌توانید در منزل تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها همچون حضور در یک کافه دنج لذت ببرید.
هواداران فاینورد استقبال چشمگیری از بازگشت ستاره ایرانی تیم‌شان داشتند.
سزار آسپلیکوئتا در حالی به اتلتیکو مادرید می‌رود که کاپیتان آبی‌ها به 11 سال حضور خود در استمفوردبریج پایان داد.
گاهی در رستوران‌های چینی سوشی سرو می‌شود؛ در صورتی که این غذای سنتی ژاپنی‌هاست و همچنین جزء محبوب‌ترین غذا‌هایی است که در منوی غذای ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.
معروف‌ترین غذای بدون ماهی گیلان زمین. همراه با کته و همین‌طور در کنار دیگر غذاها سرو می‌شود. بسیار مفید برای جهاز هاضمه و شادابی پوست.
حرکت جرارد پیکه واکنش هواداران تراکتور را به دنبال داشت و آن‌ها کامنت‌های زیادی زیر پست آخر او در اینستاگرام گذاشتند. یکی از هواداران خطاب به پیکه نوشت: «آقای پیکه، تیمی که شما به آن می‌خندی یکی از محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال است که هر بازی صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. زنده باد تراکتور.»
سهم بازار اندروید ۱۳ در میان دستگاه‌های اندروید، در مقایسه با ژانویه دو برابر شده و از پنج درصد، به ۱۲.۱ درصد رسیده است. این عملکرد با گذشت هشت ماه از انتشار اندروید ۱۳، حاصل شده و در مقایسه با اندروید ۱۲ که تقریبا یک سال پس از انتشار، ۱۳.۳ درصد سهم داشت، بهبود نشان می‌دهد.
اداره کل ورزش و جوانان گیلان و چالش ناتوانی خریدار جدید باشگاه سپیدرود
سازمان ثبت احوال استان تهران فراوانی نام‌های نوزادان در تهران در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
پرطرفدارترین نام دخترانه در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شامل ۲۷ کشور به علاوه نروژ، سوئیس، انگلستان و ولز) در سال ۲۰۲۱ به لحاظ تعداد «ماریا» بوده است.
زمان آن فرا رسیده است که به رنگ‌های ترندی در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازیم. شرکت رنگ پنتون، ویوا سرخابی را به عنوان رنگ سال خود انتخاب کرده است. Viva Magenta طیفی از صورتی پررنگ است که به عنوان شجاع و نترس توصیف می‌شود.
پرسپولیس کاندیدای محبوب‌ترین باشگاه جهان در مارکا
نماد باشگاه سپاهان در بازی دوستانه با زنیت بسیار مورد توجه قرار گرفت.
کریستیانو رونالدو برای یازدهمین بار در دنیای فوتبال موفق شد در یک بازی بیش از 4 گل به ثمر رساند.
خلبانی در ۲۵ کشور دنیا، از جمله آمریکا، انگلیس و استرالیا، پرجستجوترین شغل بوده است. تعداد جستجو‌ها درباره‌ی این شغل در گوگل در مجموع ۹۳۰،۶۳۰ مورد در سرتاسر دنیا بوده است.
کورکجیان می‌گوید در خانواده‌اش از نظر تاریخی هیچ اثری از صنعت عطرسازی وجود نداشت. با این وجود، پدربزرگ‌اش هر روز صبح چندین اسانس را کنار یکدیگر می‌گذاشت و عطر خود را می‌ساخت. او می‌گوید: "من با شیفتگی و غرور به او نگاه می‌کردم، اما هرگز نتوانستم فرمول کارش را متوجه شوم".
یاسین بونو، گلر مراکشی‌ها به جز درون زمین، در خارج از آن هم توجهات را به خود جلب می‌کند.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
هر تیم فوتبال یک نام مستعار دارد. نام مستعار تیم‌ها تا حد زیادی بازتابی از سنت آن کشور است. تیم فوتبال ایران با نام‌های مستعار متعددی شناخته می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها «تیم ملی» است. از دیگر القاب تیم ملی فوتبال ایران می‌توان به ستارگان پارسی، شیران ایران و هم‌چنین شاهزاده‌های ایرانی اشاره کرد.
روش انتقال آبله میمون تغییر کرده است
پلسیوسور‌ها خزندگان آبزی و گوشتخواری بودند که تاکنون تصور می‌شد فقط در دریا‌ها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کرده اند، اما دیرینه شناسان اخیراً بقایای اولین نمونه از این دایناسور را در آب‌های شیرین پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ