یکی از کسانی که حجت کریمی برای سرمربیگری استقلال با وی تماس گرفت، رضا عنایتی سرمربی تیم امید بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با وجود تمام دشواری ها توانست در دومین بازی هم با برد زمین را ترک کرده و با شش امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول قرار بگیرد.
پس از آرمان رمضانی، حالا امید حامدی فر نیز که به دنبال جدایی از استقلال بود، به تمرینات فراخوانده شد.
رئال مادرید دومین گل ال‌کلاسیکو را روی اشتباه مهلک تونی کروس دریافت کرد.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
انگولو کانته تست‌های پزشکی الاتحاد را پشت سر گذاشت و در یک قدمی امضای قرارداد با این باشگاه است تا بعد از کریم بنزما، دومین ستاره بزرگ تیم عربستانی شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
ارگ راین به عنوان دومین بنای خشتی جهان پس از ارگ بم قرار است به دست سرمایه گذار بخش خصوصی سپرده شود تا به آن کاربری اقامتی و پذیرایی بدهد درحالیکه مطالعات باستان شناسی آن تمام نشده است.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل ذوب آهن را با برد پشت سرگذاشت و فینالیست این رقابت‌ها شد.
با قطعی شدن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در رقابتهای لیگ دسته اول، رقابت برای دومین صعودکننده به لیگ برتر همچمان ادامه دارد.
دومین گل اینتر در مصاف برابر بنفیکا توسط لوتارو مارتینز به ثمر رسید.
دومین جلسه تمرین پرسپولیس برای شهرآورد با حضور تمام نفرات برگزار شد.
امید نورافکن برای دومین مرتبه پس از خط خوردن از لیست تیم‌ ملی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ بار دیگر تمام سعی خود را کرد تا با احترام درباره کی‌روش حرف بزند.
یک منبع آگاه به تاس گفت نخستین فروند از این سری هواپیما‌ها چندین پرواز را انجام داده است و دومین هواپیما به یک مرکز آزمایش پرواز فرستاده شده و سومین توپولوف تو ۱۶۰ ام در دست ساخت است.
مهاجم مورد اعتماد ساپینتو در استقلال دومین بازی را هم با حسرت گلزنی تمام کرد.
سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان برای دومین مرتبه در لیگ سیزدهم فرصت بازی پیدا کرد و این مسابقه را هم مانند قبلی با کلین شیت تمام کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
سرمربی قطر بعد از تجربه دومین شکست در جام جهانی، از پایان رویای میزبان این رقابت ها و تلاش برای آینده گفت.
درست در زمانی که فولاد خوزستان تمام تلاش خود را برای زدن گل تساوی به کار گرفته بود، اسیر یک ضدحمله شد.
سرمربی دیناموزاگرب از آمادگی تمام بازیکنانش برای جدال با آث میلان خبر داد.
نکته قابل توجه اینجاست که وزارت ارتباطات امروز برای دومین بار در ۱۰ روز اخیر تاکید کرده بود که تمام محدودیت‌های اینترنت برداشته‌ شده‌اند به جز دو اپلیکیشن واتس‌اپ و اینستاگرام.
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ