شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل ذوب آهن را با برد پشت سرگذاشت و فینالیست این رقابت‌ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرداری گرگان در سید یک بسکتبال غرب آسیا
گرگان- وضعیت نامتعادل مسکن در استان گلستان بی تاثیر از دیگر استان ها نیست و همچنان نابسامانی در افزایش قیمت مسکن افسار گسیخته می تازد.
شهرداری گرگان از نظر میانگین قدی و سنی، میان تیم‌های حاضر در فینال سوپر لیگ غرب آسیا جایگاه نخست را دارد.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
تیم شهرداری گرگان با کسب برتری در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
شهرداری گرگان بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال کشور را در مقابل کاله مازندران با برد پشت سر گذاشت.
شهرداری گرگان بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال را در مقابل کاله مازندران با برد پشت سر گذاشت .
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست برابر نماینده لبنان به عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ غرب آسیا بسنده کرد.
شهرداری گرگان با برتری در سومین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل پالایش نفت آبادان، فینالیست لیگ برتر بسکتبال کشور شد.
دیدارهای نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با پیروزی دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
شهرداری گرگان اولين رویارویی تمام ایرانی نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را به سود خود پایان داد.
تیم‌های شهرداری گرگان و کاله مازندران دومین دیدار خود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: تیم ما در بازی سوم فینال با 70 درصد توان خود بازی کرد و برنامه‌های دفاعی را دقیق تر انجام داد.
به گفته دوستان انقلابی و اعضای دولت سیزدهم، ایران سالهاست از سیاست قاشق خالی غربی‌ها رنج برده است. حالا سزاوار نیست از کشور‌های دوستی، چون چین که به آن‌ها در روز‌های سخت امید بسته است نیز شاهد همین سیاست قاشق خالی باشد؛ لذا بزرگترین دستاورد سفر آقای رئیسی به چین باید عملیاتی شدن برنامه همکاری جامع ایران و چین باشد نه اینکه چینی‌ها آقای روحانی را بیشتر تحویل گرفتند یا آقای رئیسی را؟
محمد خوش‌چهره گفت: وقتی می‌دانید فلان شخص خوب نیست، چرا آن را وزیر می‌گذارید؟ حتی آن زمان آقای احمدی نژاد گفت که از وزرا میثاق گرفته است. بنده گفتم آیا میثاقی گرفته شده که خراب کاری نشود، این چه فایده‌ای دارد؟ که هیچ جوابی برای گفتن نداشت.
تیم های ذوب آهن، کاله، مهرام، آویژه صنعت، مس کرمان و شهرداری گرگان در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال موفق به شکست حریفان شان شدند.
تیم شهرداری گنبد در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان برابر پاس گرگان به پیروزی رسید تا فاتح دربی حساس و سنگین استان گلستان باشد.
در اولین بازی از دور برگشت مسابقات بسکتبال باشگاههای غرب آسیا الریاضی لبنان در تهران مغلوب شهرداری گرگان شد.
پاس گرگان موفق شد با شکسته ایفا سرام اردکان به رده چهارم جدول صعود کند.
صدرنشین بدون شکست لیگ برتر بسکتبال، نخستین باخت خود را در هفته ششم و در مشهد تجربه کرد.
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: در روزهای گذشته یک قلاده گرگاس به چند نفر از اهالی روستای درفک سبزوار حمله برده که در این حادثه ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا زخمی شده‌اند.
بنا بر آمارها، کشور از ۸۶۰۰ ساعت مصرف سالانه برق با ۳۰۰ ساعت ناترازی میان تولید و تقاضای مصرف روبروست، ناترازی که به رغم برخی انتقادها، راهکار‌های ساده‌تری در دنیا برای عبور از آن آزموده شده است.
از مجلس خواستیم که اجازه دهند، به برخی اقدامات و قوانین لایحه بودجه که تورم‌زاست، عمل نکنیم و در مورد آنها تجدیدنظر شود. به طور مثال گفتیم اگر حقوق گمرکی با ارز نیمایی محاسبه شود، طبیعتاً هزینه گمرکی بالایی به واردکننده تحمیل می‌شود و آثار تورم‌زا در اقتصاد ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ