رئال مادرید دومین گل ال‌کلاسیکو را روی اشتباه مهلک تونی کروس دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تونی کروس معتقد است که آردا گولر استعداد و ویژگی هایی دارد که می تواند او را به ستاره آینده رئال مادرید تبدیل کند.
جود بلینگام، ستاره خط حمله رئال مادرید، تاکید کرد که مهارت تونی کروس در پاس دادن او را شگفت زده کرده است.
تونی کروس تایید کرد که می‌خواهد مانند زین الدین زیدان شود و در حال حاضر آشکارا درباره زمان بازنشستگی‌اش صحبت می‌کند.
تونی کروس گفت هنوز انگیزه 15 سال پیش را دارد و هم‌چنین رئال مادرید را به دلیل نحوه تمدید قراردادش ستود.
بعد از اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید این ستاره آلمانی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به تمدید قراردادش واکنش نشان داد.
کریس کریستی فرماندار جمهوری‌خواه سابق ایالت نیوجرسی آمریکا عصر سه‌شنبه (به وقت محلی) نامزدی کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده را با حمله به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور آغاز کرد.
تونی کروس، هافبک رئال مادرید، مدعی شده که احساسش به او می‌گوید که شاید مارکو آسنسیو در این باشگاه نماند.
اولین شوت رئال در بازی امشب می‌رفت به یک سوپرگل تبدیل شود اما تیر دروازه کار را خراب کرد.
سلطانی با تاکید بر اینکه شرکت صنایع تولیدی کروز کار را جدا از زندگی نمی‌بیند و محل کار به نوعی محل زندگی نیز است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تناسب شغل و زندگی به حد ایده‌ال برسد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از دیدار فرداشب مقابل منچسترسیتی گفت رئالی‌ها از سیتی نمی‌ترسند و با حداکثر انگیزه به میدان می‌روند.
فابریتزیو رومانو مدعی شد تونی کروس، ستاره خط میانی رئال مادرید، قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرده است.
تونی کروس و رئال مادرید یک فصل دیگر با هم خواهند ماند.
تونی کروس به طور کامل از قهرمانی لالیگا ناامید نشده و تاکید کرد که کار برای بارسا را تا جایی که امکان دارد، سخت خواهند کرد.
اگر از خود می‌پرسید که هواپیما‌ها از چه نوع سوختی استفاده می‌کنند پاسخ ساده است: نوع سوخت هواپیما‌ها نتیجه مستقیم نوع موتوری است که در آن هواپیما به کار می‌رود. ساده‌تر اینکه، هواپیما‌های تجاری و جنگنده از سوخت‌های بر پایه کروسن (kerosene) یا نفت سفید استفاده می‌کنند، اما معمولاً محصولات خاصی نیز به این سوخت اضافه می‌شوند. این ترکیبات شامل ضد یخ، هیدروکربن، غیرفعال کننده‌های فلز و آنتی اکسیدن است و هر چیزی که از زنگ زدگی و یخ زدن در ارتفاعات بالا جلوگیری کند.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌‎گوید او و لوکا مودریچ در طول این سال‌ها بارها توانایی‌های‌شان را ثابت کرده و هنوز هم در حال انجام همین کار هستند.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا در زمینه توسعه و به کار گیری موشک های کروز پیش قدم بوده است.
استقلال امیدوار است دیدار با پیکان را هم با پیروزی پشت سر بگذارد تا در کورس قهرمانی باقی بماند. البته که کار سختی پیش رو دارد.
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان سرانجام نسبت به جذب کریس رونالدو واکنش نشان داد.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو را روی طناب انداخت و او را در مقابل هم تیمی هایش تحقیر کرد.تن هاخ از سیرک رونالدو خسته شده است. او آن را تهدیدی برای کار خود در بازسازی تیم می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ