استقلال با وجود تمام دشواری ها توانست در دومین بازی هم با برد زمین را ترک کرده و با شش امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برد سخت و مهم سیتی در شب خاموش هالند
آرسنال لیک را با برد سخت استارت زد
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ایران نمایش خیره کننده ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد و به سختی در این دیدار پیروز شدیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
منچسترسیتی در روزی که پپ گواردیولا به همه ستاره هایش استراحت داده بود با یک گل از سد چلسی گذشت.
متس هوملس در سی و سومین هفته لیگ آلمان، نتوانست دیدار خارج از خانه تیمش، بروسیا دورتموند، مقابل آگزبورگ را به پایان برساند.
برد سخت بارسا و باخت راحت رئال؛ اتمام لالیگا
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
لسترسیتی و آرسنال در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با تک گل مارتینلی به پیروزی 1-0 رسیدند. لیاندرو تروسار در این دیدار اولین پاس گل خود با پیراهن آرسنال را ارسال کرد.
مدافع پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش از بازی سخت با گل‌گهر در سیرجان با دست پر خارج شود.د
رئال مادرید بار دیگر توانست در لیگ قهرمانان بازگشتی شکوهمند به بازی داشته باشد و نشان داد که شایسته لقب پادشاه اروپاست.
شاگردان مهدی رحمتی، اولین بازی خود در جام حذفی را با شکست آریو اسلامشهر پشت سر گذاشتند.
نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان تأکید کرد که اراده سیاسی برای انتخاب رئیس جمهوری در این کشور وجود ندارد.
نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان تأکید کرد که اراده سیاسی برای انتخاب رئیس جمهوری در این کشور وجود ندارد.
تیم ملی فوتبال پرتغال نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر غنا به پایان برد.
تیم ملی فوتبال پرتغال نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر غنا به پایان برد.
دانشمند با اشاره به اینکه ارز چند نرخی در نظام اقتصادی ایران فساد آور است، گفت: «تجربیات بیش از دو دهه‌ای موید این موضوع است که هرگاه ارز در ایران چند نرخی بوده است، از آن طرف فساد و رانت نیز به وجود آمده، نمونه عینی این موضوع هدر رفت منابع ملی در قضیه ارز ۴۲۰۰ تومانی است که در نهایت نیز بساط آن نیز جمع شد. البته باید به این نکته نیز اذعان داشت که از بین بردن نظام ارز چند نرخی در زمانی که اقتصاد کشور در ثبات قرار ندارد و تحریم‌ها فشار همه جانبه‌ای به کشور وارد می‌کند، عملا سخت و نشدنی است.»
بارسلونا صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت و هفته آینده به عنوان صدرنشین لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم کارلو آنچلوتی خواهد رفت.
سرمربی تراکتور تیمش را آماده حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر می کند.
برانکو سال‌ها پیش از کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده داشت و علاوه بر بردن ایران به جام‌جهانی به شیوه‌ای سهل و آسان، تیم کشورمان را به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم رسانده بود. در نتیجه، هم برای برانکو سخت بود که مطیع تام و تمام کی‌روش باشد و هم کارلوس او را به چشم یک رقیب و خطری بزرگ برای جایگاهش در تیم ملی می‌دید.
جوردن باروز با پیروزی مقابل نخودی حریف ایرانی‌اش یک طلای دیگر به گاوصندوق بزرگش اضافه کرد.
گل‌محمدی: لیگ سخت است و نمی‌شود همه را برد!
براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.
سایت معروف انگلیس: بردن ایران سخت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ