سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید کار کردن با مهدی رحمتی برای تمامی بازیکنان تیم مایه آرامش بوده است.
مصاف استقلال – پرسپولیس اگر به پنالتی کشیده می شد، احتمالا یکی از بازیکنانی که برای زدن ضربه پنالتی انتخاب می شد، سید حسین حسینی دروازه بان آبی ها بود.
روی کاغذ همه پرسپولیس را مقابل پیکان برنده می‌دانستند.
روز جهانی کار و کارگر در ایران نیز همانند دیگر کشور‌ها در روز اول ماه می‌میلادی برگزار می‌شود که این روز در تقویم هجری شمسی معمولاً با روز‌های یازدهم یا دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال مصادف می‌شود.
باشگاه استقلال از بخشش جرایم انضباطی بازیکنان این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس خبر داد.
بازیکنان پرسپولیس برای کمک به باشگاهشان کار زیبایی را انجام دادند.
وحدت حنانوف که یکی از بازیکنان جوان و خوب پرسپولیس در این فصل بوده کار سختی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی سرخ‌ها دارد.
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با وجود تعطیلی تمرینات این تیم همچنان به صورت اختصاصی کار می کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید بازیکنان این تیم در هفته‌های باقی مانده تمام تلاش‌شان را برای حفظ تیم به کار خواهند گرفت.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
سرمربی نساجی می‌گوید با قمیت‌های نجومی بازیکنان، فعالیت در نقل و انتقالات برای نساجی سخت خواهد بود.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنانش در طول این هفته خوب کار کرده و آماده بازی فردا هستند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.
مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.
چهار عضو خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و تمرینات پرسپولیس برای استراحت از ایران خارج شده بودند، ویزای کار خود را دریافت کردند.
مربی ذوب آهن از پتانسیل بالای بازیکنان این تیم برای دستیابی به نتیجه در جدال با استقلال صحبت کرد.
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط درصورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر می خواهیم روند نزولی نداشته باشیم بازیکنان باید با اراده بیشتری کار کنند و تمرکزمان روی تیم خودمان باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ