سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه هوفنهایم رسما اعلام کرد ووت وخهورست، مهاجم ملی‌پوش هلندی را به صورت قرضی از برنلی به خدمت گرفته است.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تحت تاثیر درخشش لیونل مسی در اینترمیامی قرار گرفته است.
باشگاه اینترمیامی رسما جدایی رودولفو پیزارو، هافبک مکزیکی، خود را اعلام کرد.
جرارد پیکه همچنان رئال را بزرگترین دشمن ورزشی خود می داند و در مصاحبه با کادنا سر به این موضوع و نیز قضیه پیوستن مسی به اینتر میامی اشاره کرد.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 گفت برای دشوار نشدن صعود در روزهای آخر تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری خود به سوالات و ابهامات درباره فهرست جدید تیم ملی پاسخ داد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، تایید کرد که فعلا از ادواردو کاماوینگا به عنوان دفاع چپ استفاده خواهد کرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
بعد از ممانعت بشیکتاش از مذاکره ووت وخهورست با منچستریونایتد این مهاجم هلندی در اعتراض به باشگاهش در تمرین امروز سفید و سیاه‌های استانبول شرکت نکرد.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
مارکوس تورام زمانی همراه پدرش لیلیان در تمرین بارسا و کنار لیونل مسی تمرین می کرد ولی یکشنبه تبدیل به دشمن بزرگی برای فوق ستاره آرژانتینی شده بود.
ستاره آلمانی رئال مادرید طی گفت و گویی مسی را شایسته قهرمانی در جام جهانی دانسته و از زیدان به عنوان بهترین گزینه جانشین دشان یاد کرد.
دیدیه دشان بعد از شکست فرانسه مقابل آرژانتین به ابتلای بازیکنانش به ویروس اشاره کرد و گفت فرانسوی‌ها در نیمه اول نتوانستند خودشان باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید حتی بعضی فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی فینال جام جهانی گفت که فضای خاصی بر این بازی حاکم است و حتی برخی فرانسوی ها به خاطر مسی فردا هوادار آرژانتین هستند.
همه از ام‌باپه حرف می‌زنند، اما تیم دشان یک اسلحه‌ی پنهان دارد که بیش‌ترین خلق موقعیت را در این دوره از رقابت‌‌ها در کناررمسی داشته است؛ آنتو‌آن گریزمن.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به هواداران این تیم اطمینان داد که مانع از انتشار ویروس بین بازیکنان خواهند شد.
سرمربی تیم ملی فرانسه با عبور از سد مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به رکورد قابل ملاحظه ای دست پیدا کرد.
علی فتح‌الله‌زاده ترک عادت نکرد و از آن وعده‌های همیشگی و دهان پر کنش را داد، وعده ای که هرگز عملی نمی شود: جذب لیونل مسی!
مسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال آرژانتین را همراهی کرد و این تیم در مرحله یک هشم نهایی با شکست ۴ بر ۳ برابر فرانسه حذف شد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ