انگولو کانته تست‌های پزشکی الاتحاد را پشت سر گذاشت و در یک قدمی امضای قرارداد با این باشگاه است تا بعد از کریم بنزما، دومین ستاره بزرگ تیم عربستانی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شده و این منابع به صورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود.
عضو کمیته فنی آبزیان گفت: بنا بر آمار سازمان شیلات ایران، حدود ۵ سال قبل آمار تولید کنسرو ماهی تقریباً ۵۰۰ میلیون قوطی در سال بود که با کاهش ۵۰ درصدی بازار تقاضا، تولید نیز دچار افت شده است.
خوسلو، مهاجم اسپانیول با قراردادی قرضی به رئال مادرید ملحق می‌شود.
کار پیوستن انگولو کانته به الاتحاد تمام شده است و ستاره فرانسوی راهی فوتبال عربستان می شود.
رئیس سازمان چای کشور: دو سال گذشته سعی شده برای ایجاد امید در بین چای کاران، قیمت برگ سبز چای با توجه به هزینه‌های تولید منطقی‌تر شود.
رئیس سازمان چای کشور: دو سال گذشته سعی شده برای ایجاد امید در بین چای کاران، قیمت برگ سبز چای با توجه به هزینه‌های تولید منطقی‌تر شود.
مدافع استقلال خوزستان از همبستگی کل استان برای صعود آن ها شگفت زده است.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها می توانستند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند گفت: مشکلاتی که برای استقلال بوجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد.
مهاجم مس کرمان می‌گوید این تیم به پیروزی برابر سپاهان در هفته پایانی و بقا در لیگ برتر امیدوار است.
بازرس‌کل امور ورزش سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در برخی باشگاه‌ها قراردادهای نامتعارف بسته می‌شود، گفت: تمام قراردادهای بسته شده در فوتبال مورد رصد قرار می‌گیرد.
اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، منچسترسیتی دوباره این فصل هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
دومین گل اینتر در مصاف برابر بنفیکا توسط لوتارو مارتینز به ثمر رسید.
هر چند که هنوز استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت رسمی از سوی وزیر ورزش مورد پذیرش قرار نگرفته، اما اسامی زیادی برای جانشینی او در استقلال مطرح شده است.
فده والورده تاکید کرد که امشب قصد دارند سومین برد متوالی برابر اتلتیکو در فصل جاری را جشن بگیرند.
اردبیل- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قیمت تمام شده مسکن ملی در استان اردبیل به ۷۲۰ میلیون تومان رسیده است.
مقام مسئول شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اظهار کرد: با وجود بارش مستمر برف در کشور، تمام فرودگاه‌های تحت مدیریت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال حاضر عملیاتی است و هیچ فرودگاهی به دلیل بارش برف بسته نشده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
زیباکلام می‌گوید: این روز‌ها که حداقل در ظاهر کمی از شدت اعتراضات میدانی کاسته شده، هسته سخت قدرت در ایران به دنبال آن است که سیاست‌های گذشته را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه دهد.بسیاری از مدیران کشور، اساسا اعتقاد به وجود بحران در کشور ندارند.معتقدم اسباب و دلایلی که اعتراضات اخیر را شکل دادند تمام نشده‌اند. اصرار بر سیاست‌های متعصبانه و مخالفت با اصلاحات، باعث شده اعتراضات هم به سمت رادیکالیزه شدن، سوق پیدا کند.
دبیر انجمن زنجیره‌های تولید گوشت مرغ گفت: هم اکنون قیمت گوشت مرغ زیر قیمت تمام شده تولید است و در صورت تداوم این روند، تولیدکنندگان از دور خارج شده و مجدداً با کمبود گوشت مرغ مواجه می شویم.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا تقاضا دو برابر عرضه در خرید پژو ۲۰۷ بود.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا تقاضا دو برابر عرضه در خرید پژو ۲۰۷ بود.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، مدعی شد از اینکه نماد نراتزوری شده به خودش افتخار می کند.
بازگشت لیونل مسی به بارسا به آن سادگی‌ها که تصور می شود نیست. این بازگشت شاید نه به سود خودش باشد و نه بارسلونا.
از دست دادن یک فرصت گلزنی عالی توسط کریستیانو رونالدو در مقابل دروازه اومونیا در دیدار امشب دو تیم باعث شده ستاره پرتغالی با انتقادهای زیادی مواجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ