فوتبال ملی ایران در سه رده نوجوانان، امید و بزرگسالان سه دیدار بسیار سخت را در پیش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همراه اول با نزدیک شدن به روز عرفه، بسته‌های ویژه رومینگ عراق خود را اعلام کرد.
وزیر انرژی اردن اعلام کرد که نخستین فاز از پروژه اتصال شبکه برق این کشور به عراق تا ماه آگوست تکمیل خواهد شد.
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت گفت: مقرر کرده ایم صادرات خدمات فنی و مهندسی ما در سال ۱۴۰۴ به ۱۵ میلیارد دلار برسد.
وزیر نفت با یادآوری اینکه ایران هم‌اکنون دو قرارداد انتقال گاز با نیروگاه‌های بغداد و بصره عراق دارد، گفت: بر اساس توافق دو طرف این دو قرارداد طی پنچ سال آینده تمدید خواهد شد.
شان اسمیت، خبرنگار عکاس بریتانیایی قبل، در حین و پس از حمله آمریکا به عراق از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ در بغداد بود و چندین سال در آنجا حضور داشت. این مجموعه‌ای از کار‌های قدرتمند او در آن دوران حساس است.
مؤسسه تحقیقاتی خاورمیانه گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۵۰ جمعیت عراق به ۷۵ میلیون نفر افزایش یابد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در توضیح احضار سفیر عراق پیرامون به کار بردن عنوان جعلی خلیج عربی گفت: توئیت روز گذشته نخست وزیر عراق به نحوی این مساله را جبران کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: حملات انهدامی علیه مقر تروریست ها تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست ها ادامه خواهد داشت.
سفیر کشورمان در عراق با بیان اینکه ایران بیش از ۷۰ مدرک و سند به بغداد داده است که ثابت می کند نیروهای تروریستی در شمال این کشور حضور دارند تاکید کرد که به طرف عراقی مهلت ۱۰ روزه دادیم تا نیروهای تروریستی مسلح را خلع سلاح کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
از دستیار سرمربی تیم ملی اسپانیا به عنوان گزینه جدید فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور یاد می شود.
آب مشترکان پر مصرف قطع می‌شود، افتتاح دومین واحد بخار نیروگاه عسلویه، طرح روس‌ها برای توسعه ۶ میدان نفتی و ۲ میدان گازی ایران از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گذر موقت برای ورود به کشور عراق فقط تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شدت سوختگی، هویت این اجساد قابل تشخیص نیست و در همین راستا با انتقال اجساد به پزشکی قانونی استان ایلام، نمونه‌های ژنتیکی از آن‌ها گرفته شده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.
سخنگوی فراجا مدت زمانی که می شود با برچسب های تمدید اعتبار گذرنامه های فاقد اعتبار به عراق سفر کرد را تشریح کرد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر صبح امروز به منظور بررسی وضعیت و بهبود خدمت رسانی به زائران حسینی با سفیر عراق در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز، به منظور پیشگیری از وقوع فتنه‌ای جدید در کشور، دستور داد دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی بسته شود.
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران درباره نحوه اعزام زائران اربعین به عراق توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ