فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گذر موقت برای ورود به کشور عراق فقط تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: با وجود اینکه معامله تمامی خودرو‌های گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، تبلیغات نسبتاً گسترده‌ای از خرید و فروش این خودرو‌ها به خصوص در پایتخت دیده می‌شود.
اصفهان- مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» خبر داد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر بدلیل گذر موج ناپایدار شمالی از روی استان طی ۲ روز پیش رو خبرداد.
زندگی کارگران نسبت به گذشته بدتر شده است و پدیده کارگری (کار به‌مثابه مشقت و زحمت) و شاغلان فقیر بدون چشم‌انداز رهایی از آن عمومیت یافته است؛ یعنی شکست و ناتوانی نیروی کار در فعلیت‌بخشیدن به قوای انسانی گسترش پیدا کرده است و کار تبدیل به امری بی‌معنا شده که فقط وسیله‌ای پرزحمت و شاق برای رفع نیاز‌های اولیه است.
شاگردان رضا عنایتی در ضربات پنالتی با درخشش خالدآبادی موفق به شکست اردن شدند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
اگر خودرویی با پلاک گذرموقت بیش از مجوز صادرشده در کشور بماند کالای قاچاق محسوب و توقیف می‌شود؛ فردی هم که مجوز به‌نامش صادر شده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.
ند پرایس، هرگونه ارسال پیام به ایران در مورد برجام را انکار کرده و گفته است که ماه‌هاست احیای برجام از دستور کار دولت آمریکا خارج شده و او نمی‌داند که چرا مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره به نشر اطلاعات نادرست رو آورده‌اند.
صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه کشور درگیر جنگ اقتصادی است، گفت: جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی است. اما با دعا می‌توان از این برهه هم به خوبی گذر کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی امروز خبر داد.
استقلال با سبک بازی هایی که ارایه می دهد و هم چنین نتایجی که به دست می آورد، پیش بینی می شود به زودی تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی سه روز آینده خبرداد.‌
سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.
تربت حیدریه ـ فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همچنین در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.
وزیر کشور گفت: فرصت خروج از مرزها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین پایان یافته است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای آن دسته از زائران اربعینی که دارای بلیت هستند برگ خروج و گذر موقت صادر خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
فراجا: شرایط پذیرش زائران در پایانه‌های مرزی از طرف عراقی اصلا وجود ندارد/ به هیچ عنوان در حال حاضر برگ گذر موقت برای سفر اربعین صادر نمی‌شود/ هر کسی در هر نقطه از مسیر است و قصد سفر زمینی به عراق را دارد در همان نقطه متوقف شود و جلوتر نیاید/ افرادی که هنوز حرکت نکرده‌اند از سفر زمینی به عراق منصرف شوند/ هر قدم حرکت به سمت پایانه‌های مرزی باعث به خطر افتادن جان زائران خواهد شد
مشهد ـ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته صدور، ارائه چاپ و تحویل برگه گذر موقت ویژه اربعین را در خراسان رضوی انجام می‌دهیم.
سخنگوی پلیس گفت: برگ تردد ویژه اربعین (گذر موقت اربعین) حداکثر ظرف ۷۲ ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان و مشتاقان حضور در راهپیمایی عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) تحویل می‌شود.
سخنگوی فراجا نحوه تمدید گذرنامه‌های منقضی شده و مراحل صدور برگ گذر موقت ویژه اربعین را تشریح کرد.
سخنگوی فراجا با اشاره به فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ