همراه اول با نزدیک شدن به روز عرفه، بسته‌های ویژه رومینگ عراق خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه رومینگ بین‌الملل در کشور عراق، از ارائه پنج بسته ویژه اربعین خبر داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طی روزهای آینده بسته‌های ویژه اربعین توسط اپراتورها معرفی خواهد شد.
همراه اول به‌صرفه‌ترین بسته‌های مکالمه، اینترنت و پیامک را به زائران حج تمتع ارائه می‌کند. این اپراتور طی مذاکره‌ای که با اپراتور‌های کشور عربستان داشته، موفق به ارائه سرویس‌های رومینگ ویژه زائران ایرانی حج شده است.
همراه اول همزمان با اعلام تعرفه‌های رومینگ، بسته‌های متنوع و به صرفه ویژه کمپین حج تمتع ۱۴۰۲ خود را رونمایی کرد.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت و همچنین تخفیف‌های جذاب خرید نت‌باکس و بیمه گوشی به استقبال و نکوداشت روز خرم‌آباد رفت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت.
معاون آموزش متوسطه گفت: ارائه بسته‌های آموزشی ویژه دانش آموزان مدارس شبانه روزی به منظور تحقق عدالت آموزشی انجام شده است
همراه اول با فرارسیدن جشن بزرگ مسلمانان، از بسته‌های عید فطر خود با تخفیف‌های ویژه رونمایی کرد.
همراه اول برای نخستین بار بسته‌های ویژه اقتصادی مکالمه بین‌الملل را برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرد.
همراه اول همزمان با شروع فصل سفرهای نوروزی، بسته‌های ویژه رومینگ بین‌الملل خود را برای استفاده مشترکان در سفرهای خارجی معرفی کرد.
همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر از طراحی و پیاده‌سازی بسته‌های ویژه اینترنت، مکالمه و ترکیبی مختص تمامی مشترکان خود خبر داد.
همراه اول به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، از بسته‌های ویژه اینترنت همراه با هدیه خود رونمایی کرد.
همراه اول به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) از ارائه بسته‌های ویژه مکالمه، اینترنت و ترکیبی خبر داد.
همراه اول با طراحی و اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی اقدام به تعریف بسته‌های پرتخفیف ویژه هر مشترک توسط هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف کرد.
همراه اول با ارائه بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان خود، به استقبال شب یلدا رفت.
همراه اول با هدف استقبال از فصل جدید مسافرت‌های خارجی و زیارتی، بسته‌های ویژه و تخفیف‌دار اینترنت بین‌المللی رومینگ را طراحی و درگاه‌های خرید را رایگان کرد.
معاون علمی، فناوری و افتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: برای مجموعه‌های دانش محور بسته‌های حمایتی ویژه تعریف می‌شود.
تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه رومینگ ایرانسل برای جام‌جهانی قطر اعلام شد.
همراه اول همگام با تیم ملی کشورمان، با طراحی «بسته‌های رومینگ ویژه جام جهانی»، و «بسته مکالمه رومینگ» به استقبال برگزاری این رویداد جهانی به میزبانی قطر رفت.
در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.
در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.
ایرانسل که پیش از این دو بسته ویژه اینترنت رومینگ برای زائران اربعین حسینی معرفی کرده بود، از سه بسته رومینگ جدید خود نیز رونمایی کرد.
همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ایام عزیمت ایرانیان به عراق و راهپیمایی اربعین، بسته‌های تخفیف‌دار و ظرفیت‌های ویژه زیرساختی تدارک دیده و تیم‌های عملیاتی را در نقاط پنجگانه مرزی مستقر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ