حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر صبح امروز به منظور بررسی وضعیت و بهبود خدمت رسانی به زائران حسینی با سفیر عراق در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه محرم از ۲۷ تیرماه تا جمعه ۶ مردادماه در مشهد مقدس خبر داد.
محوطه باغ موزه فرش تهران از امشب همزمان با آغاز ایام محرم میزبان «رویداد شکوه آزادگی» خواهد بود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.
مورینیو ۴ بازی هم در رقابت های اروپایی محروم شده است.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
تایباد ـ مسئول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی تایباد گفت: ۳۰ گروه جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم شهرستان تایباد آغاز کردند.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
ماجرای این پرونده از چندی پیش آغاز شد. زمانی که شکایت‌های سریالی از دزدان موبایل‌قاپ پیش‌روی ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت، رسیدگی به این پرونده را شروع کردند. طبق اظهارات شاکیان، موبایل‌قاپ‌ها با یک موتورسیکلت، در تاریکی هوا نزدیک آن‌ها می‌شدند و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند. این افراد بیشتر در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران پرسه می‌زدند و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.
از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: محاکمه اغتشاشگران آغاز شده است تا کسانی که مجرم هستند تعیین و تکلیف شوند.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز اهدای ۱۰ هزار قلم تجهیزات توانبخشی در مناطق محروم کشور خبر داد.
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!
دو لژیونر دیگر فوتبال ایران به اردوی اتریش ملحق شدند تا تمرینات خود را پیش از برگزاری دو بازی تدارکاتی آغاز کنند.
در تکیه‌های عزاداری، زنان ناصرالدین شاه جایگاه مخصوصی داشتند. مراسم تعزیه زمان ظهر آغاز و زمان غروب آفتاب تمام می‌شد و شاه با زنانش تا آخر مراسم تکیه را ترک نمی‌کردند. آن‌ها می‌توانستند هر زمان که مایل باشند در محرم برای روضه‌خوانی و دیدن تعزیه به تکیة دولت بروند بدون اینکه کسی آن‌ها را ببیند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۵۰ مدرسه بنیاد برکت در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم برای نیازمندان از آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام حسینی تاکنون خبر داد.
بالاخره مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم از ساعاتی دیگر و با مصاف همیشه دیدنی استقلال و سپاهان آغاز می‌شود.
دینامو زاگرب با نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود دیدار مقابل لودوگورتس را آغاز می‌کند.
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد به دلیل آغاز ماه محرم، سوپر جام میان استقلال و نساجی پس از جام جهانی برگزار می شود.
تیم ملی هاکی ایران مسابقات قهرمانی آسیا را مقتدرانه آغاز کرد.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: قطار گردشگری محرم در مسیر تهران- زنجان با عنوان یوم العباس از ۱۵ مرداد به منظور امکان حضور گردشگران معنوی در حسینیه اعظم زنجان آغاز به کار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ